۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۷۰۸۵۵
عارف در کرمان:

اصلاح طلبان به امید پیشرفت و آینده‏ای درخشان پای صندوق‏های رأی حاضر می شوند

خبرگزاری رسا ـ محمدرضا عارف گفت: رأی ندادن به منزله اعتراض نیست بلکه به معنای عقب نشینی است و تفکر اصلاح طلبی چنین چیزی را نمی‏پذیرد.
محمد رضا عارف
کانديداي يازدهمين دوره رياست جمهوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از کرمان، محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز در سالن خانه شهر کرمان در جمع حامیان خود اظهار کرد: می‏خواهیم کشور را از دایره جنگ بیرون آوریم.

وی با بیان این که از ایران باید چهره‏ای دوست داشتنی برای دنیا ساخت، گفت: ارتباط ایران باتمام کشورهای دنیا باید دوستانه باشد همراه با ارتباط متقابل با تمام کشورها را خواستاریم.

وی گفت: ما نسبت به نسل سوم و چهارم مدیونیم و نیز به جوانان مدیونیم و با شغل و مسکن مناسب دین خود را بر آن‏ها ادا کنیم.

عارف با اشاره به این که ما می‏خواهیم آرامش و پیشرفت را در جامعه رواج دهیم، ابراز داشت: با پیشرفت و با کمک مردم می‏خواهیم کمر گرانی را بشکنیم و از آن عبور کنیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ایران و ایرانی شایسته بهتر از این می‏باشند و حرف آخر در کشور را مردم می زنند.

وی گفت :ما آمده‏ایم تا آرامش و آسایش را به بازنشستگان بدهیم و آینده‏ای درخشان برای جوانان داشته باشیم تا ایرانی آباد و آزاد داشته باشیم و بتوانیم مشکل تورم را حل کرده و آن را کنترل کنیم.

معاون اول دولت اصلاحات با بیان این که ما از همه ظرفیت قانون اساسی به خصوص فصل سوم قانون اساسی استفاده خواهیم کرد، اظهار داشت: بر طبق این فصل از قانون اساسی حقوق مردم و اقوام و فرهنگ‏های مختلف را احترام می شناسیم و تنوع فرهنگ را یک مزیت برای کشور به حساب می‏آوریم.

وی با اشاره به این که رمز پیروزی اصلاحات حضور مردم است، افزود: اصلاحات یعنی مردم سالاری و حضور پورشور مردم  یعنی حل مشکلات مردم و برای به وجود آمدن دولت اصلاحات باید مردم به پای صندوق رأی بیایند.


کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری همچنین گفت: رأی ندادن اعتراض نیست بلکه عقب نشینی است، تفکر اصلاح‏طلبی عقب نشینی را نمی پذیرد و ما به امید پیشرفت و آینده‏ای درخشان باید پای صندوق‏های رأی حاضر شده و به اصلح رأی بدهیم.

محمدرضا عارف گفت: باید دانشجو احساس شخصیت و غرور کند و ما باید پیش‏تازی دانشجو و مرجعیت او را به او برگردانیم، زیرا دانشجو سرمایه ملی ما است و باید قدر این سرمایه را بدانیم.

وی در پایان گفت: ما در گذشته توقف نخواهیم کرد و توقف را نمی‏پذیریم بلکه باید از آن درس بگیریم و آینده را بسازیم. /9705/پ202/ج

 

ارسال نظرات