۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۷۰۸۷۲
نماینده آمل در مجلس:

انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با اشاره به شرایط سیاسی موجود در کشور پیش بینی کرد که در صورت عدم وحدت اصولگرایان انتخابات به دور دوم کشیده شود.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که انتخابات ریاست جمهوری با شرایط کنونی در مرحله اول منتج به نتیجه نشده و به مرحله دوم کشیده می شود، گفت: دور دوم انتخابات مشکلات، هزینه ها و زحمت های خاص خود را دارد.


یوسفیان ملا ادامه داد: ورود به مرحله دوم سبب خواهد شد تا هفته ای پر التهاب از نظر سیاسی و اجتماعی برای کشور وجود داشته باشد.


عضو فرکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این که اصولگرایان باید بزرگ منشی و ایثار از خود نشان دهند، گفت: اصولگرایان باید کسی را که از همه قدرتمند تر و در اجرا موفق بوده است انتخاب کنند.


نماینده مردم آمل و لاریجان ادامه داد: اصولگرایان باید وحدت کنند و به نفع فردی از خود کنار روند تا رای بالاتری به او  اختصاص یابد.


وی گفت: اگر اصولگرایان وحدت کنند شاید کار در مرحله اول تمام شود و انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم کشیده نشود./950/ت302/ج

ارسال نظرات