۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۷۰۸۸۹
آیت الله طباطبایی نژاد:

مردم با انتخاب صحیح مسیر عزت و آبادانی کشور را هموار کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان با بیان این نکته که «من نمیتوانم در این جایگاه کسی را معرفی کنم» گفت: فردی را انتخاب کنید که یک تحولی را در کشور ما به وجود بیاورد و همچنین باعث سربلندی ملت و کشور ما باشد.
 آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان پیش از ظهر امروز در دیدار محمدباقر قالیباف با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امیدوارم با این احساس مسؤولیت که در کاندیداها هست بتوانیم حماسه حسینی و حضور حداکثری که مورد توجه رهبری معظم انقلاب هم هست را در  24 خردادماه ایجاد کنیم.

 

وی با بیان فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند«حضور در پای صندوق های رأی مظهر همراهی ملت ایران با حکومت جمهوری اسلامی ایران و مظهر اقتدار نظام ما هست و باعث امنیت کشورمان نیز هست» گفت: شما ببینید دنیای استکبار اطراف ما را به خصوص در عراق، افغانستان، سوریه و لبنان آشوب می کند که ما امنیت نداشته باشیم، اما به یاری خداوند ما جزء امن ترین کشورهای منطقه و حتی در دنیا هستیم که در خود آمریکا هم این امنیت نیست و به طور حتم این امنیت به خاطر همراه بودن مردم با حکومت است.

 

وی در ادامه با بیان خاطره ای از یکی از سردسته های منافقین که در بدو ورود به ایران از سوی یکی از اقوام نزدیک خود لو رفته بود، ابراز داشت: همراهی مردم با دولت و حکومت برای سربلندی این نظام کار شایسته ای است و به یاری خداوند همین مردم یک فرد با ایمان و لایق را انتخاب کنند.

 

 امام جمعه اصفهان با بیان این نکته که «من نمیتوانم در این جایگاه کسی را معرفی کنم» ابراز داشت: فردی را انتخاب کنید که یک تحولی را در کشور ما به وجود بیاورد و همچنین باعث سربلندی ملت و کشور ما باشد.

 

آیت الله طباطبایی نژاد در پایان گفت: امیدوارم همه عزیزانی که در این راه زحمت می کشند، خداوند به همه آنها اجر دهد و ما از همه برادران بزرگواری که کاندیدای ریاست جمهوری شده اند تشکر می کنم، چرا که همین قدر که برای آبادانی این کشور احساس مسؤولیت کرده و قدم به جلو گذاشته اند، شایسته قدردانی و تشکر هستند و امیدوارم مردم هم با انتخاب صحیح خود راه آبادانی کشور را هموار کنند./939/پ202/ب

ارسال نظرات