۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۷۰۸۹۰

دعوت جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی از مردم برای شرکت در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان‌شرقی در بیانیه ای عموم مردم را به حضو پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فراخواند.
جامعه روحانيت مبارز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان‌شرقی در بیانیه شماره یک به صورت رسمی حمایت از دکتر علی اکبر ولایتی در جریان انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.


متن کامل این بیانیه به شرح زیر است؛


بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تبارک و تعالی: ان الله یامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها


ملت شریف و مقاوم جمهوری اسلامی ایران؛
در آستانه آزمون شکوهمند و انتخابات سرنوشت ساز یازدهمین دوره ریاست جمهوری قرار گرفته ایم موضوع بسیار با اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین و برجسته ترین نمادهای ارزشمند مردم سالاری دینی می باشد که حق تصمیم‌گیری در امور سرنوشت ساز کشور به آحاد مردم واگذار شده است و عموم مردم جامعه با حضور آگاهانه در پای صندوق های رأی، منتخب خود را برای کلیدی ترین منصب سیاسی و تأثیرگذارترین قوا بعنوان ریاست جمهوری انتخاب می نمایند.


فرد منتخب ملّت به تصدی ریاست جمهوری می بایست با تشکیل دولت ولایی، قوی و کار آمد با بهره گیری از کابینه خدوم و مدیران دلسوز و کارآمد و بابکارگیری نکات قوّت دولت های پیشین و پرهیز از نکات ضعف آنان، قوای اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نحو مطلوب و شایسته مدیریت نماید.


ریاست محترم جمهوری که با رأی اکثریت مردم ، تصدی امور اجرایی کشور را زمامداری می نماید بایستی با تبعیت از آرمانهای ارزشمند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با الهام از منویات و راهبردهای اصولی مقام معظم رهبری ضمن اتخاذ مواضع هوشمندانه در حوزه سیاست خارجی، از تمامیت ارضی کشور و حاکمیت نظام اسلامی پاسداری کند و با پاسداشت ارزش های الهی و آرمان های والای انقلاب اسلامی در راستای تداوم اهداف عالیه معمار کبیر انقلاب و شهدای عالی مقدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهتمام نمابند.

 

جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان شرقی با عنایت به رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و شاخصه ها و معیارهای کلی که از سوی معظم له ترسیم و تبیین گردیده است با احترام کامل به همه کاندیداهای معزز؛ از بین کاندیداهای محترم ریاست جمهوری جناب آقای دکتر ولایتی را که از سیاست مداران هوشمند و مدیران موفق نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد بعنوان کاندیدای اصلح معرفی می نماید.


امید است در مقطع کنونی که ایادی شرق و غرب و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در راستای تضعیف اسلام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند ، مردم زمان شناس و هوشمند ایران عزیز ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب با حضور آگاهانه و با بصیرت در عرصه انتخابات و مشارکت حداکثری ، مشتی محکم بردهان یاوه گویان و فتنه گران زمان کوبیده و بزرگترین مظهر حماسه سیاسی را به نمایش گذارند که همانا وعده حتمی پروردگار سبحان قطعی و قریب الوقوع است: ان تنصروا الله ینصرکم ویثبت اقدامکم.


جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان شرقی

/935/د102/ج

ارسال نظرات