۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۷۰۹۰۳
کوثری:

حداد عادل بر اساس تکلیف و به نفع گفتمان امام و رهبری کنار رفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره علت حضور حداد عادل و انصراف وی از صحنه انتخابات، گفت: وی انسانی تکلیف گرا است و همواره در راستای حفظ منافع نظام و ملت گام برمی دارد؛ در این مقطع تشخیص داد که به نفع گفتمان امام(ره)و رهبری کنار برود.
محمد اسماعيل کوثري دکتر محمد اسماعيل کوثري، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي

محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره کناره گیری غلامعلی حداد عادل از کاندیداتوری ریاست جمهوری اظهار داشت: حداد عادل یک انسان تکلیف گرا است و همه چیز را در منافع نظام و منافع ملی می بیند و همواره در جهت حفظ نظام تلاش می کند.

     

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: حداد عادل  آن زمانی که بحث تشکیل ائتلاف بود سعی کرد با این کار اصولگرایان را دور هم جمع کند تا آنها کار را به دست بگیرند و فرد لایقی را برای این پست انتخاب کنند.

     

    وی در مورد علت نام نویسی حداد عادل در کنار دو کاندیدای دیگر ائتلاف گفت: حداد عادل تمایل داشت اصولگرایان پیش از نام نویسی به نتیجه برسند اما با توجه به حضور برخی افراد از جمله هاشمی و مشایی در صحنه انتخابات این چنین در ائتلاف حضور پیدا کرد تا بعدا بتوانند تصمیم بگیرند.

     

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که حداد عادل گفتمان امام(ره) و رهبری را به بهترین نحو تبیین و پیاده کرد، ابراز داشت: وی از همان ابتدا تأکید بر این گفتمان داشت و آن را دنبال می کرد به همین دلیل می خواست اصولگرایان به وحدت برسند؛ حداد عادل به نفع گفتمان کنار رفت.

     

    کوثری کناره گیری حداد عادل را به دلیل ایجاد انسجام بیشتر در میان اصولگرایان عنوان کرد و گفت: وی به خاطر عدم پراکندگی رأی اصول گریان این تصمیم را گرفت تا امت حزب الله بتواند منسجم تر به کاندیدای اصول گرایان رأی دهند.

     

    وی با بیان این که تعداد زیاد کاندیداهای اصولگرا مسلما تصمیم گیری را برای مردم سخت تر می کرد، ادامه داد: برخی با مشاهده ادامه این روند احساس نگرانی می کردند به همین دلیل حداد عادل در این مقطع اعلام انصراف کرد./928/ت302/ج

     

     

     

ارسال نظرات