۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۷۰۹۹۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان:

همه مساجد زنجان محل رأی‌گیری هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همه مساجد برای فعالیت های تبلیغاتی نامزدها آماده شده و همچنین همه مساجد زنجان محل رای‌گیری هستند.
مسجد

حجت‌الاسلام علی باقری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان بیان داشت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوی و شوراها همچون ادوار قبل، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تمهیدات لازم را به منظور برگزاری انتخابات در مساجد استان اندیشیده است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به یک هزار و 500 مسجد در زنجان وجود دارد، اضافه کرد: با تدابیر انجام شده امسال همه مساجد در روز 24 خرداد پایگاه رای‌گیری هستند و هماهنگی‌های لازم با هیأت امنای مساجد به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات صورت گرفته است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با بیان این که در حال حاضر نیز در مساجد فعالیت‌های انتخاباتی صورت می‌گیرد، افزود: از روزهای قبل از آغاز تبلیغات نامزدها اعلام شد که مساجد استان به منظور فعالیت تبلیغاتی آماده هستند و کاندیداها می‌توانند سخنرانی‌های انتخاباتی را در آنها برگزار کنند.


وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: امید است با همکاری سازمان‌های مختلف انتخابات باشکوهی در سطح استان برگزار شود./901/ت303/ب

ارسال نظرات