۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۷۱۰۴۱
مسؤول بسیج طلاب آذربایجان غربی:

مقاومت تنها گفتمان همسو با آرمان‎های امام و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مقاومت و ایستادگی تنها گفتمان همخوان و همسو با آرمان‎های امام راحل و رهبری در برار توطئه های استکبار جهانی و بدخواهان نظام است.
مقاومت اسلامي
حجت الاسلام کریم حسین خانی، مسؤول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: در شرایط کنونی ملت ایران بیش از گذشته بر مؤلفه های گفتمان مقاومت تأکید دارند؛ چراکه چهره منحوس و اهداف شوم بدخوهان نظام و انقلاب اسلامی برای مردم بیش از پیش آشکار شده است.
وی با اشاره به برگزاری مناظرات کاندیدای انتخاباتی تصریح کرد: تغییر روش مردم بر پایداری به اصول گفتمان مقاومت را می توان به خوبی در رقابت های انتخاباتی و مناظرات انجام شده احساس کرد.
حجت الاسلام حسین خانی گفتمان مقاومت را تنها مسیر همخوان و همسو با آرمان‎ها و اندیشه های انقلابی امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ملت ایران به ویژه نسل جوان ایران به خوبی ضرورت های پایداری به اصول گفتمان مقاومت را احساس کرده و بر تقویت آن در برابر زیاده خواهی های دشمنان تأکید دارد.
این مقام مسؤول با اشاره به این که اصل گفتمان مقاومت در تقابل با زیاده خواهی های دشمنان اسلام مطرح شده است، اضافه کرد: دشمن پس از این‎که نتوانست حرکت و تعالی انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه بیداری اسلامی را زمین گیر کند، تحریم ها در حوزه های اقتصادی و حتی تحریم فعالان سیاسی و شرکت های خصوصی را پررنگ تر کرده است.
مسؤول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی با تأکید بر این موضوع که دشمنان هیچ گاه نمی خواهند گفتمان مقاومت و پایداری شکل گرفته و منسجم شود، اظهار داشت: اگر رسانه های دشمنان نظام و انقلاب را به خوبی رصد کرده باشیم در می یابیم که دشمنان نمی خواهند افرادی که نماد گفتمان امام راحل، انقلاب و رهبری هستند در صحنه انتخابات حضور یافته و در این عرصه به پیروزی برسند.
حجت الاسلام حسین خانی یادآور شد: دشمنان می خواهند با تضعیف چهره ها و نمادهای گفتمان مقاومت در انقلاب اسلامی به نوعی زمینه سازی برای شکست گفتمان مقاومت کرده و میان امام و امت یک تقابل ایجاد کنند، تا ملت ایران دست از اصول و ارزش های خود در برابر سلطه طلبی های استکبار جهانی بردارد.
مسؤول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان دو قطبی کردن جریان انتخابات از سوی دشمنان را هدف اصلی خط دهی رسانه های ضد انقلاب در ناکارآمد جلوه دادن گفتمان مقاومت در برابر گفتمان سازش خواند./936/ت302/غ
ارسال نظرات