۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۷۱۰۴۳

اسامی سه برابر ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران میاندوآب اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب با اشاره به برگزاری آزمون پذیرش مدارس حوزوی در این شهرستان گفت: اسامی یکصد نفر از واجدین شرایط تحصیل در مدارس حوزوی برای مصاحبه اعلام شده است.
آزمون طلاب

زیباپرهیزکار، مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: اسامی یکصد نفر از واجدین شرایط تحصیل در مدارس حوزوی برای مصاحبه اعلام شده است.

وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش امسال حوزه علمیه این شهرستان 30 نفر  است که در پایه تحصیلی سطح دو (کارشناسی) مشغول فراگیری علوم و معارف اسلامی خواهند شد.

پرهیزگار همچنین به برنامه های تابستانی حوزه علمیه خواهران شهرستان میاندوآب در سالجاری اشاره کرد و گفت: همچون سالهای گذشته امسال نیز طرح ارتقای توان تبلیغی مبلغین در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

این مسؤول تصریح کرد: جلسات طرح ارتقای توان تبلیغی مبلغان سه روز در هفته به مدت 3 ساعت برگزار می شود و در این جلسات شرکت کنندگان مباحث فقه تکمیلی و افزایش توان مداحی بانوان مبلغه را فرا می گیرند.

پرهیزکار با بیان این که شرکت برای تمامی بانوان مبلغه حوزه علمیه شهرستان میاندوآب ضروری است، گفت: در پایان برای افراد شرکت کننده گواهی حضور در طرح صادر می شود.

وی یادآور شد: پیش بینی می شود طرح ارتقای توان تبلیغی بانوان مبلغه امسال در شهرستان میاندوآب با حضور 70 نفر از طلاب خواهر برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب در پایان به برگزاری اردوهای تربیتی و تبلیغی ویژه طلاب اشاره کرد و گفت: در صورت تامین اعتبارات لازم امسال 60 نفر از بانوان طلبه به اردوی یک هفته ای زیارت مرقد ثامن الحجج امام رضا(ع) مشرف می شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات