۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۷۱۱۲۹
متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم تهران:

عدم تمکین به نتیجه انتخابات انکار قانون اساسی است

خبرگزاری رسا ـ متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران عدم تمکین به نتیجه انتخابات را انکار قانون اساسی دانست و گفت: نامزدها باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند زیرا با قبول همه قوانین و تعهد به قانون اساسی به صحنه آمده‌اند.
انتخابات

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مجد، متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ابراز داشت: اساسا قدرت رییس جمهور بستگی به حمایت مردم دارد و و هرچقدر تعداد کسانی که رأ‌ی می‌دهند بیشتر باشد، شخص منتخب بهتر می‌تواند در برابر اجانب حقش را بگیرد.

وی با اشاره به این‌که پس از راهپیمایی‌های پرجمعیت موضع مخالفان تغییر می‌کرد، گفت: کسی که دین هم نداشته باشد، باید برای خود کشور در انتخابات شرکت کند و کسی که دیندار باشد، باید برای اسلام و انقلاب اسلامی در انتخابات شرکت کند که یک وظیفه ملی، وجدانی و اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد با بیان این مطلب اظهار داشت: اینکه کسی بگوید نامزدها را نمی‌شناسم، عذر نمی‌شود و باید در انتخابات شرکت کند.

متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران عدم تمکین به نتیجه انتخابات را مساوی با انکار قانون اساسی دانست و بیان داشت: نامزدها باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند زیرا با قبول همه قوانین و تعهد به قانون اساسی به صحنه آمده‌اند.

وی اظهار داشت: مردم باید بین خواسته‌های شخصی و مصلحت مملکت تفکیک قائل شوند بطوریکه اگر از عنلکرد شخصی راضی نیستند، هیچ ارتباطی با نظام و اسلام ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد تصریح کرد: اگر کسانی طرفدار سازش باشند، سازش به معنای تسلیم شدن است که خیانت به انقلاب اسلامی است و اسلام از خیانت نهی کرده است./956/ت302/ع

ارسال نظرات