۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۷۱۱۴۱
حجت‌الاسلام پژمان‌فر:

آیت الله مصباح نخستین فردی بود که در مقابل انحراف موضع گرفت

خبر گزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی آیت الله مصباح یزدی را نخستین فردی دانست که در برابر انحراف موضع شجاعانه اتخاذ کرد.
حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، عضو هيأت علمي جامعةالمصطفي مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد٬ حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، عضو فراکسیون روحانیان مجلس امروز در نشستی با خبرنگاران بیان کرد: آیت الله مصباح اولین نفری بود که جریان انحراف را مطرح کرد؛ جبهه پایداری نسبت به مسائل انتخابات بی تفاوت نبوده است، همانطور که احمدی نژاد را برای رسیدن به ریاست جمهوری حمایت کردیم ، در مقابل اشتباهات او نیز احساس مسؤولیت کرده و اعتراض داشتیم.

 

وی در پاسخ این پرسش که آیا علما از جلیلی حمایت کرده اند، گفت: حضور طلاب و روحانیون در جلسات آقای جلیلی بیشتر است ولی اینکه بگوییم علما اجماع کردند، درست نیست.

 

نماینده مشهد در مجلس اظهار کرد: زمانی که لنکرانی را به عنوان نماینده این جبهه معرفی کردیم، اثبات او به معنای نفی جلیلی نبود.

 

وی افزود: جلیلی اصلح است اما نمی شود تضمین کرد که نمایندگان خطا نمی کنند و در آینده بر مواضعی که اکنون هستند، می مانند؛ فضاها و اطرافیان، انسان ها را به اشتباه می کشانند.

 

حجت الاسلام پژمان فر در پاسخ این پرسش که آیا جلیلی در جلسه سوم مناظره تندروی کرد؟، گفت: او در مقام دفاع بود؛ تا کی باید در مقابل اشتباهاتی که مسؤولان کشور مطرح می کنند، سکوت کرد. 

 

عضو فراکسیون روحانیان مجلس در پایان افزود: در آینده نشستی با محوریت عملکرد یک ساله نمایندگان برگزار کرده و کارهای انجام شده در رابطه با مشهد و استان را مطرح می کنیم./930/پ202/ج

 

ارسال نظرات