۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۷۱۱۵۱
فرمانده دفاع مقدس:

شکست جبهه مقاومت توطئه جدی آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ سردار قاآنی سیره شهدا را برگرفته از مسیر نورانی ائمه اطهار(ع) برشمرد و گفت: شهدای عزیز با پیروی از امام و رهبرکبیرشان هم خوب فهمیدند و هم خوب عمل کردند.
قاآني، فرمانده دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، اسماعیل قاآنی، فرمانده لشکر 22 امام رضا(ع) در دوران دفاع مقدس، امروز در مراسم بزرگداشت شهیدان سید علی اصغر شنایی و مهدی خراسانی مدافعان حرم حضرت زینب(س) که در محل مسجد امیر المؤمنین(ع) دامغان برگزار شد، گفت: شهدای ما فرزندان مکتب شیعه بودند در این مکتب تربیت شدند و امروز از افتخارات هستند.

وی با بیان این که شهدا با شهادت خود درس عزت و آزادگی به ما آموختند، سیره شهدا را همان مسیر نورانی ائمه اطهار(ع) عنوان کرد و افزود: آنها با پیروی از امام و رهبرکبیرشان هم خوب فهمیدند و هم خوب عمل کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا با استفاده از مسلمانانی که مفهوم غلطی از اسلام را درک کرده اند برای از بین بردن اسلام ناب محمدی تلاش می کند.

قاآنی جنگ‌های این عصر را بسیار دشوارتر خواند و یادآور شد: در صفین تا زمانی که قرآن بر سر نیزه نشده بود، یاران امام علی (ع) به خوبی می جنگیدند؛ اما بعد از آن خدعه همه چیز عوض شد. امروز نیز هدف آمریکا این است که جبهه مقاومت را با استفاده از نیرنگ از بین ببرد.

گفتنی است، مداحی قاسم مهرابی ذاکر اهل بیت (ع) بخش دیگر این مراسم بود که با حضور خانواده های معظم شهدا، فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی استان سمنان، امام جمعه و روحانیان و مردم شهیدپرور دامغان برگزار شد./938/پ202/س

ارسال نظرات