۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۱۷۱۱۶۵
روحانی در کرمان:

بزرگان اصلاحات تصمیم گرفتند من در صحنه باشم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام روحانی گفت: هم من و هم آقای عارف این مساله را به جمع جبهه اصلاحات و اعتدال و بزرگان کشور آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی گذاشتیم و بزرگان جبهه اصلاحات به این رسیدندکه بنده در عرصه رقابت باقی بمانم.
سخنراني حجت الاسلام حسن روحاني درکرمان سخنراني حجت الاسلام روحاني در جمع مردم کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری، عصر سه شنبه در جمع حامیان خود در سالن تلاش کرمان، گفت: اگر می‏خواهید به جای این که فقط سانتریفیوژ بچرخد همه کشور بچرخد در روز بیست‏و چهارم خرداد به پای صندوق رأی بیایید.

وی با بیان این که رییس جمهور به تنهایی همه کار نمی‏تواند بکند؛ گفت: باید رییس جمهور با تدبیر، اجماع سران بالا رتبه را بدست آورد.


وی با اشاره به این که ما برای توسعه کشور نیاز داریم که از همه مردم در عرصه توسعه و سازندگی استفاده کنیم؛ ابراز داشت: هشت سال به ما تهمت زدند ولی ما به آن ها تهمت نخواهیم زد.


حجت الاسلام روحانی گفت: بدانید که دیگر افراط گران موفق نخواهند شد زیرا ما در برابر افراط و خودسری پیروز شدیم.
 

وی در ادامه سخنان خود گفت: برای این که اعتدال و عدالت میانه روی در این کشور حاکم شود ما در جبهه اعتدال و اصلاحات نیاز داریم که به وحدت برسیم.

نامزد انتخابات با بیان این که مردم در استان های دیگر شعار ائتلاف و اجماع را به ما گوشزد می‏کردند؛ افزود: بزرگان اصلاحات و اعتدال به خوبی شنیدند.


ویگفت: هم من و هم آقای عارف این مساله را به جمع جبهه اصلاحات و اعتدال و بزرگان کشور آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی گذاشتیم و بزرگان جبهه اصلاحات به این رسیدندکه بنده در عرصه رقابت باقی بمانم .

وی با بیان این که برادر عزیزم عارف بسیار اخلاقی عمل کرد، افزود: ما همه یک هدف واحد داریم و آن هم پیروزی جبهه اصلاحات است.

حجت الاسلام روحانی گفت: اگر می خواهید بیکاری و گرانی نیز کنترل شود و صلح و آشتی در میان مردم حاکم شود و نیز اعتدال و عدالت و روابط ما با دنیا تعامل و سازندگی داشته باشد به پای صندوق‏های رأی بیایید .

وی با بیان این که کسی نگوید رییس جمهور را از قبل تعیین کرده‏اند؛ ابراز داشت: رییس جمهور تنها با رأی شما انتخاب می شود.


حجت الاسلام روحانی با اشاره به این که شما آزادی می‏خواهید؛ گفت: دختران خودشان راه عفت را پیش گرفته‏اند آن قدر به خاطر مسائل جزئی مزاحم آنها نشوید.

حجت الاسلام روحانی همچنین گفت: دولت تدبیر و امید، رهنمودهای رهبر معظم و مشورت‏های حکیمانه هاشمی رفسنجانی و خرد ورزی سیدمحمد خاتمی را سرمایه اصلی دولت خود قرار می دهد.

وی در پایان با بیان این که صاحب این کشور مردم هستند؛ ابراز داشت: ما پیروز انتخابات خواهیم بود و من پیام رأی شما را به همه ناظران، به همه مجریان صندوق ها، به همه نیروها خواهم رساند، می‏گویم که مردم می‏خواهند رأی آنها به امانت گذاشته شود./9705/پ203/ج

ارسال نظرات