۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۷۱۲۲۵
نماینده آمل در مجلس:

وحدت اصولگریان یک ضرورت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به وضعیت ائتلاف پیشرفت، گفت: از اصولگرایان به ویژه ائتلاف پیشرفت که متعهد به ائتلاف بودند انتظار می رود در این مدت باقیمانده به وحدت رویه برسند.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که مردم ایران به صورت دقیق مسائل انتخابات را زیر نظر دارند، گفت: ممکن است که تنها در انتخابات مردم تبعیت از خط و جریان برای آنان ملاک باشد.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد: عده ای از مردم اگر نامزد انتخابات با هر کارنامه ای باشد به آن خط و جریان رای می دهند ولی عده ای دیگر از مردم با دید روشن و باز به فرد برای موفقیت او تکیه می کنند که ممکن است مردم نامزدی را انتخاب کنند که در خط اصولگرایی یا اصلاح طلبی باشد.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس گفت: به نظر من این دوره مردم می خواهند فردی بیاید که قادر به حل مشکلات اقتصادی و آزمون داده باشد.


یوسفیان ملا با بیان این که توجه به بخش سیاسی در انتخاب نامزد اصلح در این دوره چندان ملاک نیست چون کشور به اندازه کافی سیاست مدار دارد، بیان داشت: آن چه در این دوره مهم است این بوده که فردی بیاید که اهل عمل و اجرا باشد و بتواند تولید و اشتغال را در کشور ساماندهی کند.


وی ادامه داد: مردم اگر در انتخابات این رویه را حاصل کنند با آمدن و رفتن افراد تغییری در تصمیم آنان حاصل نمی شود.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به وضعیت ائتلاف پیشرفت، گفت: به هر حال از اصولگرایان نیز این انتظار است که به خصوص در ائتلاف پیشرفت که تعهد داده بودند آن فردی که اقبال عمومی بیش تری دارد و در نظرسنجی ها از آرای بیش تری برخوردار است هم چون آقای حداد عادل به نفع دیگری کنار بروند./950/ت302/ج

ارسال نظرات