۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۷۱۲۵۶
مدیر مدرسه عالی زنجان:

کاندیدای ریاست جمهوری به جای تخریب به نقد یکدیگر بپردازند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه عالی سید زنجان گفت: مناظرات انتخاباتی سازتده بود اما باید حدود شرعی به این معنا که تخریبی صورت نگیرد رعایت شود.
نامزدهاي يازدهمين انتخابات رياست جمهوري

حجت الاسلام یاسر مقدم پناه، مدیر مدرسه عالی سید زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، به ویژگی های کاندیدای اصلح از منظر قرآن اشاره کرد و گفت: در داستان حضرت موسی(ع) وقتی که حضرت شعیب(ع) دلیل انتخاب او را بیان می کند در پاسخ  او را از لحاظ جسمانی قدرتمند و از نظر شخصی امانتدار می داند؛ پس اینها نیز می تواند به عنوان ویژگی های یک کاندید اصلح قرار داده شود که شخصی را انتخاب کنیم که امانتدار و قوی از لحاظ جسمانی باشد هر چند متدین بودن به معنای داشتن این ویژگی ها نیست.

وی در ادامه با اشاره به مناظرات صورت گرفته و انتقاد از سبک گفت و گوی کاندیداها در این مناظرات اظهار داشت: مناظرات ریاست جمهوری مطلوب بود اما باید حدود شرعی در این مناظرات رعایت شود؛ یعنی از تخریب یکدیگر اجتناب و به نقد یکدیگر بپردازند.

 مدیر مدرسه عالی سید زنجان ادامه داد: انصاف این است که نامزدها نقاط قوت یکدیگر را هم بگویند و تنها به صرف نقاط ضعف اکتفا نکنند.

حجت الاسلام مقدم پناه با تقدیر از حضور مردم در صحنه های گوناگون سیاسی افزود: به یقین مردم این بار نیز همچون گذشته در انتخابات شرکت می کنند و این بار نیز بدون توجه به تبلیغات سنگین دشمن در صحنه حاضر می شوند؛ البته مراجع نیز بر مردم شرکت در این انتخابات را تکلیف شرعی کرده اند./901/ت303/غ

ارسال نظرات