۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۷۱۲۸۲
ولایتی در تبریز:

دولتی تشکیل می دهم که کمتر حرف بزند

خبرگزاری رسا ـ کاندیداری انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولتی تشکیل خواهم داد که کمتر حرف بزند و بیشتر عمل کند و در مقابل وعده هایش به مردم پاسخگو باشد.
ولايتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی اکبر ولایتی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز پس از دیدار با امام جمعه و مردم اردبیل راهی تبریز شد و در جمع مردم این شهر به تشریح دیدگاه ها، اهداف و برنامه های خود در صورت پیروزی در انتخابات پرداخت و اظهار داشت: در صورت موفقیت در انتخابات، دولتی تشکیل خواهم داد که کمتر حرف بزند و بیشتر عمل کند و در مقابل وعده هایش به مردم پاسخگو باشد.

 

وی با بیان این‌که اگر ملت ایران فرصت حضور در ریاست جمهوری را به من بدهند، با توجه به اخلاق‌مداری و ثبات در تصمیم گیری ها سعی خواهم کرد از گفتمان رهبری در حل مسائل هسته ای و روابط خارجی کشور پیروی کنم، گفت: اصلاح وضع اقتصادی کشور بدون اصلاح در روابط خارجی ممکن نیست.

 

ولایتی با اشاره به این‌که مسائل خارجی کشور پیوند ناگسستنی با مسائل داخلی دارد، گفت: پیروی از گفتمان رهبری این است که به هیچ وجه از حقوق هسته ای ملت ایران دست نمی کشیم و در این راه مقاومت خواهیم کرد اما مقاومت ما یک مقاومت مدبرانه بود.

 

وی ادامه داد: قطعنامه ها کاغذ پاره نیست، اما با تدبیر و گفتمان امام و رهبری می توان با تمام دنیا رابطه داشت جز آنهایی که همانند آمریکا دست از سلطه جویی علیه ملت ایران بر نمی دارند. لحظه ای از حقوق ملت ایران در عرصه های بین المللی عقب نشینی نخواهم کرد.

 

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه های اقتصادی دولت خود اظهار داشت: اقتصاد کشور امروز درگیر تورم، کاهش ارزش پول ملی و بی ثباتی در بازار ارز است، قول می دهم با برنامه مدون این مشکلات را در عرض 100 روز اول دولتم مرتفع کنم و آرامش نسبی را به فضای کشور بازگردانم.

 

ولایتی با بیان این‌که هر صد روز یک بار در پیشگاه ملت حضور خواهم یافت و گزارش عملکرد دولت را عرضه خواهم کرد، تصریح کرد: اعتقاد دارم باید اعتماد بین مردم و دولت بازسازی شود، چراکه این مسأله مهم اساس حل مشکلات اقتصادی در کنار حمایت از تولید مردم محور است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دیگر نهادهای حوزوی گفت: عموم مردم باید در خلق حماسه سیاسی نقش‌آفرینی کنند، ان شاءالله در روز جمعه 24 خرداد خداوند دلهای مردم را به مصلحت جمهوری اسلامی معطوف می کند و آن که شایسته است، برگزیده شود.

 

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخشی از سخنان خود با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت های موجود در منطقه آذربایجان و تبریز اظهار داشت: آذربایجان به دلیل همسایگی با سایر کشورها توانمندی های بالقوه‌ای در عرصه سیاست و اقتصاد خارجی می تواند ایفا کند./935/پ202/ج

 

ارسال نظرات