۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۷۱۲۹۶
آیت الله علما:

چشم امید ملت‌های مستضعف و آزاده به ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: برگزاری باشکوه انتخابات مایه شادی و دلگرمی کشورهای اسلامی و دوستان نظام اسلامی ایران است، چشم امید ملت های مستضعف و آزاده در سراسر جهان به ایران اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمين علما نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: برگزاری انتخابات یکی از برکات الهی است که بعد از گذشت 3 دهه از عمر با برکت نظام  انتخابات در کشور ما با شور و نشاط خاصی برگزار می شود.


وی ادامه داد: برگزاری باشکوه انتخابات مایه شادی و دلگرمی کشورهای اسلامی و دوستان نظام اسلامی ایران است، چشم امید ملت‌های مستضعف و آزاده در سراسر جهان به ایران اسلامی است.


امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: انتخابات مظهر حضور مردم و قدرت ملی است، حضور آحاد مردم یعنی نقش داشتن در تعیین سرنوشت کشور، دشمنان ما تلاش می‌کنند که مانع حضور مردم در صحنه انتخابات باشند، حضور ملت سبب یأس و ناامیدی آنان می شود.


آیت الله علما اظهار داشت: برگزاری انتخابات یک نعمت برای کشور محسوب می شود و ملت شریف ایران باید قدردان این نعمت باشند و از آن حفاظت کنند.


وی تأکید کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و عقلی است، مردم در انتخاب کاندیدای خود باید تنها خدا را در نظر بگیرند، وصایای امام(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بهترین ملاک و معیار برای تشخیص اصلح است.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: هم نامزدها و هم هواداران آنها باید اخلاق را در تبلیغات و تمام مراحل انتخابات رعایت کنند، مبادا در میان شلوغی ها اخلاق فراموش شود، این امر نیاز به یک توجه جدی دارد، از هواداران و ستادها انتظار می رود که منطقی رفتار کنند.


آیت الله علما گفت: یک بار دیگر ملت ایران با ایستادگی در راه آرمان‌های انقلاب و امام(ره) و خلق حماسه‌ای بزرگ دشمنان این نظام را مأیوس خواهند کرد.


وی در پایان تأکید کرد: به فضل الهی شاهد حضور اکثریت مردم در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود، پس از انتخابات در نهایت یکی از کاندیداها منتخب خواهد شد و سایر نامزدها و ملت ایران یکپارچه از دولت آینده حمایت می کنند./967/پ202/س

 

ارسال نظرات