۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۷۱۳۱۵
استاندار چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

استقرار 840 شعبه اخذ رأی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ استاندار چهارمحال و بختیاری از استقرار 840 شعبه اخذ رأی در این استان خبر داد و گفت: بیش از 25 هزار رأی اولی در چهارمحال و بختیاری در انتخابات شرکت خواهند کرد.
عنابستاني ، استاندار چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی اصغر عنابستانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، امروز در نشست ماهانه ائمه جمعه این استان، با اشاره به این که احمدی نژاد در انتخابات از کسی حمایت نمی کند، بیان داشت: طبق قانون، مجریان و ناظران انتخابات حق ندارند له یا علیه کسی صحبت کنند؛ چرا که جرم است و در صورت مشاهده به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: کسانی که از خانواده دولت هستند و مجری انتخابات نیستند، اگر از امکانات دولتی استفاده نکنند، نه تنها فعالیتشان اشکالی ندارد بلکه به سبب گرم کردن تنور انتخابات بسیار ستودنی است.

عنابستانی از استقرار 840 شعبه اخذ رای در استان خبر داد و گفت: در مجموع تلاش شده است که مشکلات پیشین به شکل کامل برطرف شود و هزینه ها کاهش یابد.

وی تعداد رأی اولی های چهارمحال و بختیاری را 25500 نفر عنوان کرد و گفت: خبرنگاران باید از کارت مخصوص خبرنگاری روز انتخابات استفاده کنند در غیر این صورت اجازه فعالیت به آن ها داده نخواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قانون گرایی رشته پیوند همه لایه‌های جامعه است و ما حق نداریم با توجیه و دلیل سازی مسیر حرکت را به سوی کاندیدای خاصی گرایش دهیم.

وی با اشاره به سیره علی (ع) در حکومت اداری بر انضباط اداری تأکید و خاطرنشان کرد: با انجام تمامی امور در زمان‌های مقرر، دقت و هوشمندی در مراحل انتخابات و عدم سهل انگاری و نیمه تمام نگذاشتن کارها مصداق عینی انضباط اداری است.

این مقام مسؤول از ممنوعیت به همراه داشتن تلفن همراه از سوی برگزارکنندگان انتخابات خبر داد و گفت: به تمامی شعبه‌ها ابلاغ شده است که به جز نماینده فرماندار و سرناظران دیگر هیچ کس از عوامل اجرایی حق به همراه داشتن تلفن همراه را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه احتمال دارد انتخابات به دور دوم کشیده شود، ابراز داشت: فرمانداران و بخشداران باید از نظر نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات آمادگی هرگونه برنامه‌ای را داشته باشند.

عنابستانی با اشاره به اینکه در انتخابات سال‌جاری تعداد بازرسان کاهش یافته گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته برای هر 10 شعبه یک بازرس تعیین شده است./9457/پ202/غ

 

ارسال نظرات