۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۷۱۴۰۸
باقری لنکرانی:

جلیلی فرسنگ ها از انحراف دور است

خبرگزاری رسا ـ باقری لنکرانی با بیان این که باید باور کنیم که کلید حل مشکلات از جنس کلیدهایی نیست که از زیر آستین کسی بیرون بیاد، گفت: استحکام گفتمان انقلاب اسلامی که بزرگ ترین دستاورد انتخابات است پشتوانه حرکت روبه جلوی ملت خواهد بود.
دکتر لنکراني

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، لنکرانی، روز چهارشنبه در جمع مردم ارومیه ضمن ابلاغ سلام دکتر جلیلی، انتخابات 24 خرداد را آزمون مهمی برای ملت ایران قلمداد کرد و گفت:حضور در این انتخابات وظیفه همه ملت است که باید تلاش شود به انتخاب فرد اصلح بینجامد.

 

وی با بیان این که باید شرایط را درک کرد و مطابق با آن انتخاب اصلح داشت، افزود: امروز در برابر دشمنان سرسختی قرار گرفته ایم که از هر روزنه ای برای لطمه زدن به کشور استفاده می کنند، در برابر چنین دشمنان خبیثی نیاز به رییس قوه مجریه داریم که مقاوم باشد، اهل سازش نباشد و بداند که حرکت کشور حرکتی روبه جلوست که نباید با آفت اشرافیت آلوده شود.

 

لنکرانی تصریح کرد: اگر امروز دکتر جلیلی را به عنوان نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری معرفی می کنیم به خاطر این است که این خصوصیات را در وی می یابیم و می بینیم که امروز گفتمان استقامت مورد اقبال است و این طبیعی است که این امر تخریب ها را هم تشدید کند.

 

وی با بیان این که ما به این که اکثر ستادهای دکتر جلیلی مردمی و خودجوش هستند افتخار می کنیم، اظهار کرد: موج حمایت های مردمی در سراسر کشور نه به خاطر فرد بلکه به خاطر این که دکتر جلیلی پرچمدار گفتمان استقامت است منسجم شده اند و روز 24 خرداد حماسه ای بزرگ را رقم خواهند زد.

 

باقری لنکرانی در ادامه با تبریک میلاد حضرت ابوالفضل العباس بیان کرد: این تصادفی نیست که در شب میلاد این سردار شهید، آخرین حرف های انتخاباتی را می زنیم و با احترام به همه داوطلبین ریاست جمهوری می گوییم که دکتر جلیلی تنها نامزد انتخاباتی است که یک پایش را در شلمچه جا گذاشته و امروز هم بر سر پیمان مقاومت باقی مانده است.

 

وی تاکید کرد: ما هم با دکتر جلیلی عهد کرده و پیمان ابوالفضلی می بندیم که در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی کوتاه نیاییم.

 

باندبازی و گروه گرایی از آفت های اداره کشور است

 

لنکرانی با اشاره به برخی برچشب زنی ها که دکتر جلیلی از جریان انحرافی است، گفت: این درحالی است که اگر فردی با افتخار بگوید که در برابر جریان انحرافی مقابله کرده است، دکتر جلیلی و دوستان ما هستند که در دولت نهم پرچم مخالفت را برافراشتند.

 

وی اذعان داشت: کسانی در معرض انحراف هستند که خود خواهی و منم منم گفتن شان گوش فلک را کر کرده است، انحراف وقتی رخ می دهد که فرد برای خودش هویتی مستقل از مردم، نظام اسلامی و رهبری قائل شود.

 

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: بر خلاف برخی افراد، دکتر جلیلی در انتخابات دعوت به خود نکرد بلکه از گفتمان اسلامی و از مقاومت دفاع کرد و چنین فردی فرسنگ ها از مسیر انحرافی دور است و دیگرانی که منم منم کردند باید مراقب باشند که همین امروز هم در معرض انتقاد هستند.

 

لنکرانی در ادامه با انتقاد از کسانی که مدعی هستند دکتر جلیلی تیم کاری ندارد، گفت: کسانی که این حرف را می زدنند اگر منظورشان این است که دکتر جلیلی نمی خواهد باند و باندبازی بکند حرفشان درست است.

 

وی ادامه داد: متاسفانه یکی از آسیب هایی که امروز در کشور با آن روبرو هستیم این است که افراد به بهانه مداخلات سیاسی و حضور اجتماعی دچار باند بازی، گروه گرایی و حزب گرایی می شوند که آفت بزرگی است که به دنبال آن راند خواری رخ می دهد که حرکت دکتر جلیلی از این عارضه مبراست.

 

وی گفت: مهم ترین رکن این است که باور کنیم با تکیه بر آرمانها و باورها می توان مشکلات را حل کرد، باور کنیم که کلید حل مشکلات از جنس کلیدهایی نیست که از زیر آستین کسی بیرون بیاد، از جنس کلید اعتقاد به خدا و توانمندی های ملت است.

 

وی با بیان این که باید باور کنیم که خدای جبهه ها خدای عالم سیاست و انتخابات هم هست، گفت: همانطور که امام راحل فرمودند:" نصرت خدا یعنی نصرت دین خدا و این یعنی این که بایدحضور پیدا کرده و اصلح را انتخاب کنیم و نتیجه هرچه شود حتمابه مصلحت کشور است.

 

گفتمان مقاومت پشتوانه حرکت روبه جلوی ملت خواهد بود

 

وی با بیان این که با ورود دکتر جلیلی به عرصه انتخابات گفتمان انقلاب اسلامی استحکام یافت، گفت: عده ای که می خواستند نیروهای مومن، حزب الله، بسیجی و خانواده های شهداء و ایثارگران را ناامید کنند که آرمانهایتان دیگر قد نمی خورد و برای حل مشکلات باید آرمانها را زیر پا بگذارید، خودشان مایوس شدند.

 

کامران باقری لنکرانی ادامه داد: امروز نیروهای مومن، حزب الله، بسیجی و خانواده های شهداء و ایثارگران با استقامت و منسجم در صحنه حضور پیدا کرده اند و این یعنی استحکام گفتمان انقلاب اسلامی که بزرگ ترین دستاورد انتخابات است و نتیجه هم هر چه که باشد این استحکام گفتمان پشتوانه حرکت روبه جلوی ملت خواهد بود و ما به این همدلی مومنان در دفاع از انقلاب اسلامی افتخار می کنیم.

 

وی در پایان تاکید کرد: گفتمان مقاومت در بین ملت جای خود را پیدا کرده است و همه باید بدانند که راهی جز گفتمان مقاومت نداریم. /936/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات