۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۲۰
کد خبر: ۱۷۱۴۱۸
وزیر ارشاد:

حماسه سیاسی زمینه ساز تحولات آینده خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حماسه سازی مردم در 24 خرداد را زمینه ساز تحولات در آینده دانست و ابراز داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی سبب تثبیت جایگاه کشور در جهان خواهد شد.
دکتر محمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه جهارشنبه، بیست و دوم خرداد ماه در آیین رونمایی از فیلم سردار هور در تالار آفتاب اهواز با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به ساخت این فیلم سینمایی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم ساخت این فیلم پلی در جهت توجه ویژه به سینمای دفاع مقدس در استان باشد.

وی با بیان این که شهیدان سند افتخار ملت ایران به ویژه خوزستانی هستند، خاطر نشان کرد: شهدا با الگو برداری از راه امام حسین(ع) و یاران باوفایش به دفاع از اسلام پرداختند.

حسینی وجود امنیت و اقتدار ملی را به واسطه از خودگذشتگی شهدا دانست و افزود: یکی از این شهیدان والا مقام شهبد علی هاشمی بود که در جوانی با حضور در میدان جنگ به دفاع از کشور پرداخت.

پیام شهدا سازنده و تربیت کننده نسل های آینده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توکل به خدا و وجود روحیه شهادت طلبی در میان جوانان را عامل اصلی پیروزی آنان در جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: جوانی که وجودش عشق به نظام و اسلام باشد همانند سردار هاشمی برای ملت افتخار آفرینی می کند.

وی با اشار به آیات قرآن درباره شهدا تصریح کرد: شهدا زنده اند و باید به گونه ای عمل کرد تا پیام شهیدان به نسل ها آینده منتقل شود.

حسینی پیام شهدا را سازنده و تربیت کننده نسل های آینده دانست و افزود: روحیه گذشت و فداکاری یک شهید لازمه و ابزار مقاومت در برابر جنگ اقتصادی در برهه کنونی است.

عقب نشینی پیرامون مسائل هسته ای در سال 82 سبب طمع ورزی غرب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عقب نشینی در مسأله هسته ای کشور در سال 82 را چراغ سبزی برای دشمن دانست و گفت: امتیاز دادن ها در مسأله هسته ای سبب شد تا غرب مطالبات بیشتری را خواستار شود.

وی با بیان این که غرب در مسأله هسته ای به تعلیق اکتفا نکرد و تا تعطیلی نیز پیش رفت، اظهار داشت: استکبار در آن زمان می خواست مسأله ای به نام هسته ای در ایران وجود نداشته باشد اما تدابیر رهبر معظم انقلاب نقشه شوم آنان را خنثی کرد.

حسینی مقاومت را تنها راه پیروزی دانست و ابراز داشت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی اهیمت مقاومت و پایداری در برابر خواسته های دشمن به اثبات رسید.

مقاومت تنها راه پیروزی است

وی با بیان این که عقب نشینی مایه ذلت و خواری خواهد شد، گفت: ایستادگی فرزندان برومند ایران چشم طمع دشمن را نسبت به کشور کور کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حماسه سازی مردم در 24 خرداد را زمینه ساز تحولات در آینده دانست و ابراز داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی سبب تثبیت جایگاه کشور در سطح جهان خواهد شد./9464/پ202/غ

ارسال نظرات