۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۷۱۴۶۷
آیت‌الله مدرسی یزدی در گفت وگو با رسا:

حضور یکپارچه مردم در انتخابات پیام آور انسجام، وحدت و قدرت ملی است

خبرگزاری رسا ـ عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی گفت: حضور یکپارچه مردم در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب ریاست جمهوری، پیام محکمی از انسجام، وحدت و قدرت ملت مسلمان ایران است.
 آيت الله مدرسي يزدي
آیت‌الله سید محمد رضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بر ضرورت حضور پر شور مردم در انتخابات 24 خرداد تأکید کرد و گفت: حضور یکپارچه مردم در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب رییس جمهور و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، پیام محکمی از انسجام، وحدت و قدرت ملت مسلمان ایران است.
وی با اشاره به ثمرات حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد، ابراز کرد: دوستان از حضور حداکثری مردم در انتخابات خوشحال می‌شوند، چون می‌بینند ایران بر بنیان مرصوص استوار است و دلگرم به ادامه راه می‌شوند و از طرفی دشمنان به خاطر وحدت، انسجام داخلی، آگاهی و شهامت ملت مأیوس می‌شوند.
استاد درس خارج حوزه علمیه قم حضور حداکثری مردم در انتخابات را پشتوانه رییس جمهور آینده دانست و اظهار کرد: حضور پر شور مردم سبب می‌شود دولت آینده برای اداره کشور توانایی بیشتری داشته باشد و در عرصه بین‌الملل نیز دشمنان و استکبار جهانی در سایه حضور پر شور مردم مأیوس می‌شوند و تلاش می‌کنند سیاست‌های خصمانه خود را کاهش داده و به نوعی به تعامل با ایران برسند.
آیت‌الله مدرسی یزدی تأکید کرد: در سایه انتخابات پر شور ملت‌های مظلوم منطقه که بر اساس بیداری اسلامی خیزش‌های عمیقی برای برگرداندن اسلام به عالم سیاست داشته، دلگرم به ادامه مسیر و مبارزه با استکبار جهانی می‌شوند.
عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی گفت: امیدواریم با حضور یکپارچه ملت در پای صندوق‌های رأی رضایت بیشتر امام زمان(عج) حاصل شود و خداوند به پاس این احساس وظیفه و انتخاب درست ملت، لطف خود را بیش از پیش شامل حال ملت بزرگ ایران کند.
مردم با توجه به تفاوت‌های کاندیداها اصلح را انتخاب کنند
وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار کرد: گرچه شورای نگهبان از میان افراد ثبت نام کرده، تعدادی را به عنوان صالح احراز صلاحیت کرده اما فاصله‌ها و تفاوت‌ها در میان این افراد فراوان است.
استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تشبیه اقدام شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها با کنکور سراسری، افزود: در کنکور کسانی با رتبه یک و عده‌ای با رتبه چند هزار قبول می‌شوند و قطعا این افراد با هم مساوی نیستند، از این رو ملت بزرگ ایران باید در میان کاندیداها برترین‌ و اصلح را انتخاب کند.
آیت‌الله مدرسی یزدی بر ضرورت تحقیق برای انتخاب فرد اصلح تأکید کرد و گفت: نباید در انتخاب فرد اصلح کوتاهی شود چون با انتخاب اصلح برکات الهی بر ملت شریف ایران افزوده خواهد شد./927/ت302/ج
ارسال نظرات