۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۷۱۵۶۴
آیت الله موسوی جزایری:

شرکت در انتخابات برای همه ملت ایران واجب است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری در پیامی، خواستار حضور پرشور مردم خوزستان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد و اظهار داشت: با توجه به این مهم بر خود و هر فرد مسلمانی شرکت در انتخابات را واجب و آن را از اوجب واجبات می دانم.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پیامی، خواستار حضور پرشور مردم خوزستان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: فردا روز سرنوشت سازی برای ایران است؛ فردا روز انتخابات رییس جمهور یا همان رییس قوه مجریه می باشد که انتخاب او از سوی مردم سبب روی کار آمدن فردی در این منصب می شود.

وی در ادامه افزود: ما باید شکر گذار نعمت الهی باشیم که این نعمت بزرگ را به ملت ایران داد تا بتوانیم سرنوشت حکومت اسلامی را در دستان خود بگیریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، تصریح کرد: اگر مردم در صحنه های اجتماعی و سرنوشت ساز نظام شرکت نکنند، بدیهی است که زمام امور در دستان دیگران خواهد افتاد؛ اما خوشبختانه ملت ایران به خوبی نسبت به این موضوع آگاه هستند و اجازه این اقدام را نمی دهند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که اقتدار، عزت و شرف کشور در گرو حضور حماسی مردم در صحنه های مهم نظام همچون انتخابات یازدهم می باشد، تأکید کرد: با توجه به این مهم بر خود و هر فرد مسلمانی شرکت در انتخابات را واجب و آن را از اوجب واجبات می دانم؛ از این رو اینجانب با توکل به خدا و عنایات آقا امام زمان(عج) در روز جمعه به قصد انجام این فریضه الهی واجب در انتخابات سرنوشت ساز میهن عزیز ایران شرکت خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که «حماسه سیاسی بزرگ را ملت شریف ایران خلق خواهند کرد» اظهار داشت: به راستی که اگر انتخابات را یک تصویر بزرگ فرض کنیم، خالق این تصویر بزرگ ملت ایران خواهند بود./9465/پ203/ب

ارسال نظرات