۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۷۱۶۱۳
استاندار آذربایجان‌شرقی:

حماسه سیاسی 24 خرداد آغاز حماسه اقتصادی در کشور است

خبرگزاری رسا ـ علیرضابیگی با تأکید بر حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات امروز گفت: حماسه سیاسی 24 خرداد آغاز حماسه اقتصادی در کشور است.
احمد عليرضابيگي، استاندار آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان‌شرقی امروز با حضور در مسجد آیت الله انگجی تبریز و پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز چشم جهانیان به سمت ایران دوخته شده تا ببیند ملت ایران چگونه پای انقلاب و ارزش‌های اعتقادی خود ایستاده‌اند.


وی با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی هیچگاه راضی به برگزاری انتخابات و جاری شدن اراده ملی در کشور راضی نبوده اند، خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی24 خرداد مردم ایران امروز به بهترین شکل ممکن رقم می خورد، اما به یقین رسانه های غربی چندان تمایلی به مخابره چنین صحنه‌های باشکوهی نخواهند داشت.


استاندار آذربایجان‌شرقی حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی را عمق و عظمت مردم سالاری دینی در ایران دانست و گفت: حضور پرشور مردم در اولین لحظات رأی گیری 24 خرداد نشان می دهد که ملت دل در گرو نظام اسلامی و ولایت دارند و شرکت در انتخابات را تکلیف شرعی و ملی برای خود می دانند.


وی با تأکید بر این‌که دنیا بداند تکیه نظام اسلامی ایران برخواست مردم بوده و مردم با تمام توان پشتیبان نظام هستند، گفت: کشورهایی که مدعی دموکراسی هستند باید ببینند چگونه مردم ایران در انتخاباتی آزاد و مردمی شرکت کرده و در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند.


بیگی هر رأی را امتداد راه و خون شهدا و جواب دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: امروز این حضور یکپارچه و منسجم به جهانیان نشان می دهد که مردم در دفاع از آرمان های انقلاب و شهدا همیشه در صحنه هستند و همواره در صحنه های مختلف مشارکت دارند.


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که حماسه سیاسی 24 خرداد آغاز حماسه اقتصادی در کشور است، با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور و مشارکت عمومی آحاد جامعه در انتخابات گفت: به یقین این حضور در صحنه گشایش اقتصادی به دنبال دارد./935/پ202/س

ارسال نظرات