۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۷۱۶۴۱
استاندار آذربایجان غربی:

هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی با تقدیر از حضور پرشور مردم از ساعات اولیه انتخابات در پای صندوق های رای گفت: تا کنون هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات در سطح استان وجود نداشته است.
استاندار آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی دقایقی پیش در شعبه 69 اخذ رای در دبیرستان امام خمینی (ره) آرای خود را به صندوق انداخت.

جلال زاده سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: حضور پر شور مردم به ویژه رای اولی ها نشان از نشاط انتخابات دارد.

وی با اشاره به ازدحام مردم در برخی از شعبات اخذ رای ثابت گفت: با ادامه این روند مجبور به انتقال تعدادی از شعبات سیار به این مکان ها هستیم تا روند اخد آرای مردم تسریع شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع اقشار مختلف مردم که انتخابات را تجلی اراده ملی و مردم سالاری دینی خواندند، تاکید کرد: حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای دفاع از حیثیت و آبروی نظام جمهوری اسلامی است.

جلال زاده تصریح کرد: متاسفانه دشمنان سرسخت ملت ایران پس از 34 سال ایستادگی مردم باز هم به دنبال روزنه ای برای لطمه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند و به طور قطع به دنبال بهانه ای برای نفی این حضور حماسه ساز مردم خواهند بود.

وی ادامه داد: اهداف شوم دشمنان برای مردم روشن شده است و مردم غیور ایران امروز آگاهانه در پای صندوق های رای حاضر می شوند.

جلال زاده با اشاره به نامگذاری حماسه سیاسی سالجاری گفت: مردم امروز با خلق حماسه ای بزرگ و به یاد ماندنی ثابت خواهند کرد که در میثاق با امام راحل و شهیدان و بیعت با رهبر انقلاب اسلامی بر سر آرمان‌های نظام پایدار و پایبند هستند و این روز میلاد را به جشن ملی تبدیل خواهند کرد.

وی نظام جمهوری اسلامی را بر پایه مردم سالاری دینی است و مردمی ترین حکومت دینی در دنیا است و آزادی کامل تمام گرایش های سیاسی هم در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و هم ریاست جمهوری اسلامی ایران، گواه این مدعا است.

وی در پایان تاکید کرد: آرای ملت ایران بار دیگر سرنوشت کشور را تعیین کرده و کشور را در مسیر تمدن جدید اسلامی همراهی می کند./936/پ202/س

ارسال نظرات