۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۷۱۶۸۹

اتمام برگه تعرفه رای در برخی شهرهای آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی از اتمام برگه تعرفه رای در برخی از شهرهای استان خبر داد و گفت: این نشانه حضور حماسی مردم در انتخابات است.
استاندار آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده جلال زاده در پایان بازدید چند ساعته خود از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد مشارکت بیشتر مردم نسبت به دوره های قبل در انتخابات بودیم که این امر نشان دهنده بلوغ سیاسی ملت و تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری بدست مردم است.

 

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات واصله از شهرستانها نیز استقبال بی نظیر مردم در انتخابات ستودنی بوده که برای اولین بار در برگزاری انتخابات شاهد اتمام برگه تعرفه رای در شعب برخی شهرستان ها و اعلام نیاز آنها برای ارسال تعرفه از سوی ستاد مرکزی انتخابات آذربایجان غربی بودیم.

 

استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: انتخابات 24 خرداد 92 سرنوشت ملت ایران در مسیر رشد و تعالی را رقم زده و حضور پر شور، با نشاط و شاداب مردم بار دیگر توطئه های دشمنان را مایوش می کند.

 

بر اساس این گزارش، وحید جلال زاده امروز در راس هیئتی از اعضای ستاد انتخابات آذربایجان غربی به منظور بررسی شرایط برگزاری انتخابات، استقبال مردم و اخذ آرا مردم و مسائل و مشکلات از شعبه های اخذ رای دبیرستان پسرانه امام خمینی(ره)، دبیرستان دخترانه الزهرا(س)، مدرسه راهنمایی استعدادهای درخشان و مدرسه شهید بهشتی  بازدید و دستورات لازم برای رفع مشکلات صادر کرد.

 

وی دستور رسیدگی به روند رای گیری توسط ستاد اجرایی انتخابات آذربایجان غربی در صادر کرد و خواستار برنامه ریزی برای کاهش مدت زمان انتظار مردم در صف های اخذ رای با توجه به گرمی هوا شد.

 

گفتنی است، جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی با حضور در مدرسه راهنمایی قدس ارومیه ضمن بازدید از روند اجرای انتخابات و رای گیری، رای خود را در صندوق اخذ رای انداخت./936/پ203/س

 

ارسال نظرات