۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۷۱۷۴۹
حماسه حضور (56)؛

کاندیداهایی که رأی نمی‌آورند به قانون تمکین کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کاندیداهایی که رأی نمی‌آورند به قانون تمکین کرده و فرد منتخب نیز از این افراد برای اداره کشور استفاده کند.
آيت الله محمد جواد فاضل لنکراني  آيت الله فاضل لنکراني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) پس از انداختن رأی خود به صندوق، با بیان این‌که طبق اخبار رسیده مردم با شور بسیار برای انجام تکلیف و حماسه بزرگ سیاسی در پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند، گفت:‌ امیدواریم کسی که انتخاب می‌شود قدر این اخلاص مردم را بداند و به دنبال حل مشکلات آنها باشد.
وی یکی از دغدغه‌های رییس جمهور آینده را رفع مشکلات مردم دانست و ابراز کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم فراوان است و رهبری و مراجع تقلید نیز به این امر تأکید کرده‌اند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: رییس جمهور آینده می‌تواند نقش بسزایی در حل معضلات مردم و مشکلات حوزه سیاست خارجی داشته باشد.
رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان این‌که حضور پر شور مردم در انتخابات نشانه انسجام بزرگ ملت ایران است، گفت: نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است و مردم به دنبال این هستند که نظام با همان ساز و کاری که در قانون اساسی آمده، باقی بماند.
آیت‌الله فاضل لنکرانی حضور پر شور مردم در انتخابات را پاسخی به دشمنان خارجی دانست و گفت: مردم نشان دادند با همه مشکلاتی که دارند در برابر دشمن متحد و همدل هستند.
وی با بیان این‌که مردم با مشارکت جدی در اتخابات به حقوق خود می‌رسند، ابراز کرد: کاندیداهایی که رأی نمی‌آورند به قانون تمکین کرده و فرد منتخب نیز از این افراد برای اداره کشور استفاده کند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که در این دوره همه کاندیداها طرح‌هایی برای حل مشکلات کشور ارائه کردند، گفت: منتخب ملت باید از این این افراد برای پیشرفت کشور استفاده کند./927/پ202/ج
ارسال نظرات