۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۷۱۷۵۴
امام جمعه اهل سنت زاهدان:

همه کاندیداها پیروز واقعی حماسه امروز هستند

خبرگزاری رسا ـ مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی گفت: پیروز واقعی انتخابات کسی است که با نیتی خالص و پاک و تنها به قصد خدمت به خلق وارد این صحنه شده است که اگر چنین باشد این فرد چه رأی بیاورد چه نیاورد پیروز واقعی این انتخابات در میان مردم است.
مولوي عبدالحميد در هنگام رأي دادن

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: انتخابات یکی از حساس ترین امتحانات مردم در عرصه جهانی است و در عصری که تمام نگاه ها به جمهوری اسلامی ایران است مردم باید با تمام توان در این انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان ادامه داد: کاندیداهایی که در انتخابات رأی نمی آورند باید آرامش خود را حفظ کنند و از دست زدن به اقدامات تشنج زا و اعمالی که خلاف عرف و شرع و قانون است خودداری کنند و به نتیجه اعلام صادر احترام بگذارند.

مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: پیروز واقعی انتخابات کسی است که با نیتی خالص و پاک و تنها به قصد خدمت به خلق وارد این صحنه شده است که اگر چنین باشد این فرد چه رأی بیاورد چه نیاورد پیروز واقعی این انتخابات در میان مردم است.

وی خطاب به معاندین کشور گفت: دشمنان و مخالفان ایران اسلامی و کشورهای استکباری در تریبون های خود قصد دارند ملت ایران را از حضور در صحنه های همگانی کشور مایوس و دلسرد کنند اما این شکوه و عزمت حضور مردم خود بهترین و کوبنده ترین پاسخ به یاوه گویان شرق و غرب است.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در خاتمه افزود: همه مردم باید در انتخابات شرکت کنند و رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که در دو بعد سیاست داخلی و خارجی توانمند بوده و بتواند از همه ملت ایران اعم از همه اقوام و مذاهب استفاده مناسب کند./940/ت302/س 

ارسال نظرات