۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۷۱۸۴۱
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

هیچگاه مشکلات معیشتی خللی در عزم و اراده ملی ایجاد نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری حضور حداکثری ملت پای صندوق‌های رأی را نشان از شکست تحریم‌های اقتصادی دشمن دانست و گفت: هیچگاه مشکلات معیشتی خللی در عزم و اراده ملی در مقابله با دشمنان ایجاد نخواهد کرد.
انتخابات

حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که رأی بالای ملت در انتخابات امروز پشتوانه رییس جمهور آینده است، اظهار داشت: ملت ایران از نخستین ساعات رأی گیری با حضور در شعب انتخاباتی بار دیگر ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند.


وی با بیان این‌که این حضور گسترده نشان از بصیرت و آگاهی ملت ایران دارد، خاطرنشان کرد: این حضور گسترده، دشمنان خارجی را مأیوس و سرخورده کرده است، همان دشمنی که از ماه‌ها پیش تلاش می کرد ملت ایران را نسبت به نظام و انتخابات مأیوس و دلسرد کند.


امام جمعه جلفا با تأکید بر این‌که حضور حداکثری ملت پای صندوق‌های رأی نشان از شکست تحریم‌های اقتصادی دشمن است، تصریح کرد: ملت ثابت کردند که برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی کامل در همه صحنه‌ها حضور دارند و هیچگاه مشکلات معیشتی خللی در عزم و اراده ملی در مقابله با دشمنان ایجاد نخواهد کرد.


مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی یکی از علت‌های موجود نسبت به انگیزه بالای آحاد جامعه برای حضور در انتخابات را نوع رفتار دشمنان دانست و گفت: هرگاه غرب دشمنی و توطئه‌های خود را افزایش داده‌، مردم ایران مصمم‌تر در صحنه حضور یافتند، چنان که در ماه‌های اخیر با افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی شاهد حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن و مراسم سالگرد ارتحال امام راحل بودیم.


وی با بیان این‌که ارزش انتخابات زمانی مشخص می شود که ملتی محروم از آن باشند، تصریح کرد: قانون اساسی ایران به عنوان یکی از مترقی‌ترین قوانین جهان با تأسی از ارزش‌ها و آموزه‌های دین مبین اسلام سرنوشت کشور را به خود مردم سپرده است، انتخابات یکی از مظاهر مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی محسوب می شود.


حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر این‌که ملت برای حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی انقلاب کرده‌اند و شرکت در انتخابات را تداوم راه انقلاب می دانند، خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات هم یک تکلیف و هم حق است، تکلیفی در راستای حفظ نظام و حقی مسلم برای تعیین سرنوشت و آینده نظام اسلامی که باید مورد توجه قرار گیرد.


وی ادامه داد: اگر تا دیروز دشمن با حمله نظامی به دنبال براندازی نظام اسلامی بود، امروز با تغییر استراتژی به کمک رسانه‌های گسترده و فراگیر خود به دنبال اجرای پروژه براندازی نظام از درون است، جنگ روانی که به همراه تحریم‌های اقتصادی بی‌سابقه علیه ایران اعمال شد، اگر بر یکی از این کشورهای غربی تحمیل می شد، فرو می پاشید./935/ت302/س

ارسال نظرات