۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۱۷۱۸۶۹
سخنگوی شورای نگهبان خبر داد؛

امکان حضور نمایندگان نامزدها تا پایان شمارش آراء

خبرگزاری رساـ سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: منعی برای حضور نمایندگان نامزدها تا زمان شمارش آرا در محل شورای نگهبان وجود ندارد و این نمایندگان می‌توانند تا پایان شمارش آرای مردم در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات حضور داشته باشند.
کدخدايي سخنگوي شوراي نگهبان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران با اعلام این‌که دو هزار بازرس ویژه این شورا علاوه بر ناظرین شورای نگهبان حاضر در شعبه‌های اخذ رأی، به روند انتخابات نظارت دارند، اظهار داشت: ناظرین صندوق‌های سیار را نیز همراهی کرده‌اند و به فراخور، این صندوق ها نیز مورد بازرسی ما قرار گرفته است.
 
سخنگوی شورای نگهبان با بیان این‌که این دومین دوره است که نمایندگان نامزدها در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مستقر می‌شوند، اظهار داشت: حضور نمایندگان کاندیداها از صبح امروز در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات کشور باعث تعامل بهتر و سریعتر در انعکاس گزارشات ستادهای کاندیداها بوده و نیز باعث شده تا تذکرات شورا نسبت به طرفداران کاندیداها نیز به سرعت ارجاع شود.
 
وی افزود: منعی برای حضور نمایندگان نامزدها تا زمان شمارش آرا در محل شورای نگهبان وجود ندارد و این نمایندگان می‌توانند تا پایان شمارش آرا در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات حضور داشته باشند.
 
کدخدایی با تأکید بر این‌که مردم همیشه از آغاز انقلاب در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور حضور داشته‌اند، ابراز داشت: این بار نیز شاهد مشارکت آن‌ها در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب بودیم و خوشبختانه علاوه بر حضور هوشمندانه مردم، هیچ تخلف عمده‌ای هم گزارش نشده است.
سخنگوی شورای نگهبان خاطر نشان کرد: امروز همه در تلاش بودند تا حماسه‌ای که مدنظر مقام معظم رهبری بود محقق شود و باید از مردم تشکر کرد که امروز چنین حماسه‌ای را آفریدند. /9590/پ202/ج
ارسال نظرات