۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۷۱۸۹۲
حجت الاسلام و المسلمین قریشی:

حماسه آفرینی ملت ایران معادلات دشمنان را برهم زد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه آفرینی مردم در انتخابات امروز، معادلات دشمنان نسبت به گفتمان انقلاب درهم شکست.
 آيت الله علي اکبر قريشي، نماينده مردم اروميه در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور آگاهانه و حماسی مردم نقشه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرد.

 

وی اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد امسال، تجلی عزت و وفاداری ملت ایران به ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: امروز تحلیل گران سیاسی با رصد حضور میلیونی مردم کشور در پای صندوق های رای به چشم خود خواهند دید سرمایه گذاری انها برای جدایی ملت از نظام تاثیری نداشته است و آنها بیش از هر زمانی در معادلات خود نسبت به گفتمان انقلاب اشتباه کرده اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با تأکید بر این که ملت ایران با حضور آگاهانه بر تمام فتنه های دشمن علیه نظام مهر باطل زدند، تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری و مراجچع تقلید شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است که مردم ایران به حق امروز به این وظیف به خوبی عمل کردند.

 

وی با اشاره به اهمیت گزینش افراد اصلح از دیدگاه رهبری یادآور شد: امروز مردم با تبعیت از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و فصل الخطاب قرار دادن رهنمودهای  ایشان بدون شک اصلح ترین فرد را برای اداره کشور انتخاب می کنند.

 

نماینده خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران بار دیگر حماسه بزرگی را در تاریخ انقلاب خلق و دشمنان را مایوس کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در پایان با بیان این که حضور مردم در صحنه انتخابات ستودنی و قابل تحسین است، گفت: مردم ایران و به ویژه آذربایجان غربی با حضور پر شور در پای صندوق های رای شعور و بلوغ سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیدند./936/د102/س

ارسال نظرات