۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۷۱۹۱۹
امام جمعه نکا:

حضور حداکثری مردم نشان از اعتماد مردم به نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا، حضور دیروز ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رأی را تجلی اعتماد و پشتیبانی ملت ایران به نظام و انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان نشان دادند بدون هیچ توجهی به یاوه گویی های دشمنان و بدخواهان نظام در دفاع از آرمان های نظام پیشگام و ثابت قدم هستند.
حجت الاسلام محمد باقر محمدي لائيني امام جمعه نکا

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با قدردانی از حضور بی نظیر در انتخابات 24 خرداد افزود: مردم ولایت‌‌مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه ای آفریدند که دنیا را به تحیر وا داشته است.

 

امام جمعه نکا حضور دیروز ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رأی را تجلی اعتماد و پشتیبانی ملت ایران به نظام و انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان نشان دادند بدون هیچ توجهی به یاوه گویی های دشمنان و بدخواهان نظام در دفاع از آرمان های نظام پیشگام و ثابت قدم هستند.

 

حجت الاسلام لایینی با بیان این که این حضور بی نظیر نشان دهنده درک و شعور بالای ملت ایران اسلامی دارد، تصریح کرد: مردم کشورمان بار دیگر با خلق حماسه سیاسی بر عزت و عظمت نظام و انقلاب افزوند.

 

وی اظهار داشت: حضور همه جانبه مردم در این انتخابات خنثی کننده توطئه ها و ترفندها و شیطنت های دشمن است و خوشبختانه ملت آگاه و بصیر ما در طول دوران مختلف این انقلاب بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

 

امام جمعه نکا با بیان اینکه همه مردم و کاندیداها به رای اعلام شده تمکین کنند یادآور شد: هر رأی که از صندوق ها خارج شود رای ملت ایران است و باید به آن احترام گذاشته شود و از بروز ناراحتی ها و دلخوری ها جلوگیری شود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی، ادامه داد: عظمت انقلاب و نظام ما در گرو مسأله انتخابات ما بوده است و خوشبختانه ملت ما در این آزمون سیاسی سربلند خارج شدند.

 

امام جمعه نکا اظهار داشت: در این انتخابات برنده و بازنده نداریم چرا که همه‌ ما یک هدف را درنظر داریم و عزتمندی و عظمت و اقتدار ایران اسلامی در اولویت برنامه های ما است.

 

وی ادامه داد: روزهای پس از انتخابات روز بردباری و مهربانی است، از هرگونه برخورد بدگمانانه باید دوری کرد و آنهایی هم که رای نیاوردند باید به رای ملت تمکین کنند و نباید موجب آشوب‌های خیابانی شوند./950/پ202/ب

ارسال نظرات