۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۷۱۹۴۵
امام جمعه کازرون:

رقابت ها از امروز باید تبدیل به رفاقت شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کازرون حضور گسترده مردم را حاکی از ولایت مداری و همبستگی ملی دانست و گفت: از امروز باید رقابت ها تبدیل به رفاقت بشود.
حجت الاسلام محمد خرسند

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور پر شور مردم در انتخابات 24 خردادماه را نشان از ولایت مداری و پایبندی به نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: این حماسه سیاسی نشانه شور و اشتیاق ملت نسبت به نظام است.

 

وی با بیان این که روز گذشته یک حماسه بی نظیر و بی بدیل رقم خورد، گفت: جمعه روز همبستگی ملی،‌ جشن ملی، حماسه سیاسی و ملی بود؛ قطعا این انتخابات کشور را برای سالیان متمادی در برابر توطئه های دشمنان ضمانت کرد.

 

امام جمعه کازرون با تأکید بر این که در این انتخابات برنده و بازنده نداریم، ابراز داشت: همه باید به دنبال انجام وظیفه باشند؛ از امروز رقابت ها باید به رفاقت تبدیل شود و زمانی که نتیجه نهایی اعلام شد روز محبت و همدلی باشد و همه به فرد برنده تبریک بگویند و وی را کمک کنند، رییس جمهوری منتخب نیز از تمام ظرفیت های نامزدها برای خدمت به کشور استفاده کند.

 

حجت الاسلام خرسند ادامه داد: کسی که تا این لحظه بالاترین رأی را آورده یک روحانی است و از شاگردان امام(ره) بوده و نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی است و نفر بعدی هم از شخصیت های برجسته نظام است.

 

وی با اشاره به فرمایش  رهبر معظم انقلاب انتخابات را یک حق و وظیفه عمومی دانست و گفت: مردم  وظیفه خود را به خوبی انجام دادند حال نوبت مسؤولان است که باید رأی مردم را پاس بدارند و به این ملت شایسته خدمت کنند.

 

امام جمعه کازرون حضور حداکثری در انتخابات را نشانه وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هر رأی که به صندوق می رود یک رأی به نظام جمهوری اسلامی است فارغ نظر از این که چه کسی رأی می آورد؛ این خودش یک ارزش است که باید حفظ شود.

 

حجت الاسلام خرسند  24 خرداد را یک روز تاریخی خواند و گفت: یوم الله دیگری شکل گرفت؛ ان شاءالله این حماسه سیاسی مقدمه ای برای حماسه اقتصادی باشد و مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود./928/ت302/ج 

ارسال نظرات