۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۷۱۹۶۳

توطئه تازه بی بی سی

خبرگزاری رسا ـ پس از آنکه توهمات بی بی سی به حقیقت نپیوست و آقای روحانی در صدر قرار گرفت، این بار به نحوی دیگر علیه نظام سم پاشی می کند.
توطئه تازه بی بی سی

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی فارسی قبل از برگزاری انتخابات، با مهندسی دانستن انتخابات، آزاد ندانستن آن و مطرود خواندن جبهه اصلاح طلبان، از کاندیدای خاصی حمایت کرده و به طور یقینی سخن از رأی نیاوردن وی در انتخابات می کرد.


اما پس از آنکه سخن بی بی سی به حقیقت نپیوست و با آراء بسیار زیاد آن کاندیدا مواجه شدند، این بار به نحوی دیگر علیه انتخابات سم پاشی کرده و گفتند: مساله اساسی این است که نظام ایران به اصلاح طلبان اجازه کار نخواهد داد و روحانی نمی تواند به عنوان رئیس جمهور در کشور ایفای نقش کند.

تغییر موضع فوری بی بی سی نشانگر این مساله است که پیروزی یا شکست یک طیف در انتخابات، تنها بهانه ای برای مقابله با نظام اسلامی است و حالا که روحانی علیرغم پیش بینی های بی بی سی در صدر قرار دارد، بدنبال دست آویزی دیگر برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

حربه رای نیاوردن روحانی و متعاقب آن پیش کشدن مباحثی چون مهندسی انتخابات یا تقلب در آن از سوی بی بی سی؛ دیگر جواب نمی دهد، لذا این بار نوک پیکان حملات خویش علیه نظام را به سویی دیگر نشانه رفته است./1421/9161/خ

ارسال نظرات