۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۷۲۰۳۰

مشارکت 91 درصدی مردم شهرستان زلزله‌زده هریس

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از مشارکت 66.64 درصدی مردم استان در انتخابات خبر داد و گفت: بیشترین میزان مشارکت متعلق به شهرستان هریس با بیش از 91 درصد است.
حماسه سياسي/حماسه اقتصادي انتخابات رياست جمهوري در ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدعلی نصرتی، رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران از اتمام شمارش آرای مأخوذه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خبر داد و اظهار داشت: میانگین مشارکت مردم آذربایجان شرقی در انتخابات 24 خرداد، 66.64 درصد از واجدین شرایط رای بوده است.


وی با بیان این‌که گزارش نهایی و صورت‌جلسه انتخابات روز گذشته پس از تنظیم به وزارت کشور ارسال می شود، خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی با سه میلیون و 800 هزار نفر جمعیت، دارای دو میلیون و 831 هزار و 886 نفر واجد شرایط رای بود که بیشترین میزان مشارکت متعلق به شهرستان هریس با بیش از 91 درصد است.


نصرتی با اعلام این‌که مردم تبریز با مشارکت 54.3 درصدی کمترین میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری استان را داشته اند، گفت: شهرستان تبریز با یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارای یک میلیون و 300 هزار نفر واجد شرایط رای بود.


صورتجلسه و تجمیع 450 شعبه اخذ رای شورای تبریز


محمود چمنی، فرماندار تبریز نیز در جمع خبرنگاران به ارایه آخرین گزارش از شمارش آرای ماخوذه این شهر پرداخت و اظهار داشت: صورتجلسه 450 شعبه اخذ شورای اسلامی شهر تبریز به اتمام رسیده و تا روز سه شنبه هفته جاری نتایج نهایی شورای شهر تبریز مشخص شود.


وی با بیان این‌که تعداد نامزدهای شورای اسلامی شهر تبریز بیش از 400 نفر بوده است، گفت: هم اکنون در حال شمارش و تجمیع آرای شوراهای شهر هستیم و چنین به نظر می‌رسد تا پایان روز سه‌شنبه به طول خواهد انجامید./935/پ202/ب

ارسال نظرات