۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۷۲۱۲۱

نتایج شوراهای اسلامی در دیگر شهرهای آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ پس از اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور، نتایج قطعی شوراهای اسلامی در چند شهر آذربایجان شرقی نیز اعلام شد.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با پایان شمارش آرا در شهرستان بناب، اعضای منتخب و علی البدل چهارمین دوره شورای اسلامی این شهر به ترتیب سیما شفایی بناب، محمدباقر ولایی، قلی آقازاده، رسول رهبرفام، بابک رحیمیان، محمدعلی حیدریان، مصطفی برزگران بناب، بهمن حدادی بناب و علی اصغر رحیم زاده پور بناب به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.


بنابر این گزارش، همچنین اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر بناب نیز به ترتیب پیمان امجدی، هادی سلیمانی فرد، رسول شکری بناب و لیلا قربان وند اعلام شده است.


در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده 70 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیات اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی است.


اعلام اعضای شورای اسلامی شهر بستان آباد


الیاس گل محمدزاده، فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان این‌که پنج نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر به عنوان علی البدل انتخاب شدند، اظهار داشت: سعید اسفندیاری، علی اصغر اسلامی، موسی احمدخانلو، محمد علمی و صمد آسانی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر انتخاب شدند.


فرماندار بستان آباد تعداد آرای ماخوذه این شهرستان را 53 هزار و 865 رای اعلام کرد و گفت: رحیم رحمانی و محمد شفئی نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.


اعضای شورای اسلامی شهر قره آغاج انتخاب شدند


محمد عبدالهی، فرماندار شهرستان چاراویماق گفت: با اتمام نتایج شمارش آرای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر قره آغاج انتخاب شدند که به ترتیب داود محمدپور، سیدسعادت هاشمی، علی لازمی، مهدی حبیب الهی و وهاب وحیدی به عنوان اعضای اصلی به شورای اسلامی این شهر راه یافتند.


وی با بیان این‌که آرای مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی در این شهرستان در 70 شعبه جمع آوری شد.ادامه داد: محمد شعبانی و سیدهاشم هاشمی نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی قره آغاج انتخاب شدند.


اعضای شوراهای ورزقان و خاروانا مشخص شدند


محرم فروغی، فرماندار ورزقان گفت: منتخبان مردم برای این دوره از شوراها اعلام شدند و معترضان دو روز فرصت دارند تا اگر شکایتی نسبت به نتایج اعلام شده دارند آن را به هیأت‌های نظارت اعلام کنند.


وی درباره منتخبان حوزه‌های شهری شهرستان ورزقان نیز گفت: در شهر ورزقان احمد صادقی با ‌هزار و 65 رای، رمضان سلیم‌زاده ورزقانی با 979 رای، اسلام نویدی با 790 رای، فرید حاجی‌زاده ورزقانی با 729 رای و محمدرضا عنایتی با 707 رای به عنوان پنج عضو اصلی شورای شهر ورزقان انتخاب شده‌اند.


فروغی، رضا رفیعی و عزیز باباییان را به ترتیب با 700 و 696 رای به عنوان منتخبان دو عضو علی‌البدل شورای شهر ورزقان براساس تعداد آرا اعلام کرد.


وی با اشاره به نتایج انتخابات در حوزه شهری بخش خاورانا گفت: رضا وریانی خاروانق با 656 رای، امیرعلی رشتبر با 392 رای، میر ابوالفضل حسینی با 381 رای، علی رضازاده با 328 رای و یدالله مدحی خاروانق با 300 رای به عنوان منتخبان مردم در این شهر معرفی شده‌اند. ، اعضای علی‌البدل این حوزه را نیز مقصود تنهایی با 294 رای و میرعباس حجازی با 287 رای عنوان کرد.


مشارکت 82 درصدی مردم هشترود در انتخابات


علی نجاری، فرماندار هشترود با بیان این‌که 82 درصد مردم این شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کردند، افزود: از مجموع 35 هزار و 719 رای، 35 هزار و 645 رای ماخوذه بوده که 34 هزار و 781 رای صحیح بوده است.


رییس ستاد انتخابات هشترود گفت: از آرای ماخوذه در 111 شعبه رای این شهرستان به ترتیب حجت‌الاسلام حسن روحانی با 23 هزار و 770 رای، محمدباقر قالیباف 3 هزار و 694 رای، محسن رضایی 3 هزار و 270 رای، سعید جلیلی 2 هزار و 515 رای، علی‌اکبر ولایتی یک‌هزار و 280 رای و سید محمد غرضی با 342 رای به خود اختصاص دادند.


فرماندار هشترود افزود: از 17 نفر کاندیداهای شرکت‌کننده برای تصدی شورای اسلامی شهر هشترود به ترتیب آرا، قلی ولی‌پور سراسکان‌رود با 5 هزار و 201 رای، عادل‌محمد حسین‌فرد با 3 هزار و 850 رای، ابراهیم مصطفی‌ پورگنبد با 3 هزار و 68 رای، احمد رضانژاد با 3 هزار و 64 رای و محمد اکبری با 2 هزار و 957 رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر هشترود انتخاب شدند.


وی با بیان این‌که برای شهر هشترود 18 شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شده بود که 11 هزار و 260 رای به داخل صندوق‌ها ریخته شده بود که از این تعداد10 هزار و 903 رای صحیح بوده است، تصریح کرد: همچنین محمدرضا شقاقی پور با 2 هزار و 802 رای و ابراهیم بصیری عزیزکندی با 2 هزار و 450 رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند./935/پ202/ب

ارسال نظرات