۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۷۲۲۱۳
مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری:

شرکت گسترده مردم در انتخابات 24خرداد نظام اسلامی را بیمه کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که مردم در 24 خرداد با حضور گسترده خود نظام اسلامی را در بیمه کردند، گفت: صف های به هم پیوسته مردم ایران اسلامی در نقاط مختلف کشور به ویژه چهارمحال و بختیاری شکست دیگری بر پیکره دشمنان وارد کردند.
حجت الاسلام احمدي ، مدير حوزه هاي علميه چهارمحال و بختياري

 

حجت‌الاسلام سید محمد احمدی، مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت عالی مردم در روز جمعه و در صحنه انتخابات ریاست جمهوری، دنیا را مبهوت کرد.

 

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: مردم یک بار دیگر با شور و نشاط سیاسی و حضور حداکثری در پای صندوق های رأی ثابت کردند که همواره پشتیبان ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان این که مردم در 24 خرداد با حضور گسترده خود نظام اسلامی را در بیمه کردند، افزود: صف های به هم پیوسته مردم ایران اسلامی در نقاط مختلف کشور به ویژه چهارمحال و بختیاری شکست دیگری بر پیکره دشمنان وارد کردند.

امام جمعه فرخشهر خاطر نشان کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات ثمره داشتن بصیرت سیاسی و خلق حماسه سیاسی آنان بوده که شرایط حساس کنونی را درک کرده و با حضور خود توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که حضور مردم نشان داد که آنها از بداخلاقی های سالهای اخیر به ستوه آمده اند، گفت: مردم با حضور خود، پیروزی اخلاق را بر بداخلاقی 8 سال اخیر رقم زدند.

مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری مردم ایران را طالب آرامش و اعتماد و صلح خواند و گفت: شرکت مردم در انتخابات به این معنا است که مردم خواهان رفع مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستند و برای حل معضلات موجود، مشارکت جدی در فعالیت های ملی دارند.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم شریف، غیور و همیشه در صحنه استان در پای صندوق های رأی اضافه کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در 24 خرداد با حضور گسترده خود در این حماسه سیاسی، برگ زرینی به دفتر پایداری، پایمردی و پایبندی به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند./9457/ت302/ع

ارسال نظرات