۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۷۲۲۲۹
حجت الاسلام تقی‌زاده:

شهادت آیت الله بهشتی چهره اصلی منافقان را رسوا کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی بود که چهره اصلی ضدانقلاب و منافقان برای همگان آشکار شد.
حجت الاسلام حسين تقي زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله دکتر بهشتی به بیان ابعاد حادثه هفتم تیر سال 1360 پرداخت و گفت: افکار و اندیشه های شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر باید چراغ راه مسؤولان نظام قرار گیرد.


وی با اشاره به مظلومیت شهدای هفتم تیر در اوایل انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هفتم تیر و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، حادثه ای بسیار ناگوار برای انقلاب اسلامی ایران بود، با شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی بود که چهره اصلی ضدانقلاب و منافقان برای همگان آشکار شد.


وی با تأکید بر بزرگداشت و گرامیداشت هر چه باشکوه تر مقام شامخ شهدای هفتم تیر یادآور شد: همه باید تلاش کنند تا سیره و روش این شهیدان بزرگوار به نسل های بعدی و حاضر انتقال یابد که با برنامه های کیفی و متنوع می توان این امر را محقق کرد، نوآوری و ابتکار در برنامه‌ها امسال مورد تأکید ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر است.


حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به تشکیل ستادهای بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی افزود: ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر استان آماده برگزاری برنامه ها و مراسم بزرگداشت ویژه شهدای هفتم تیر بوده و در این راستا از پیشنهادات و برنامه های ابداعی عموم شهروندان و مؤسسات خصوصی و دولتی استقبال می کند.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: برنامه های مختلفی به همین مناسبت در سطح استان پیش بینی شده است که می توان به میزگردهای علمی، نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، همایش های اصناف، فرهنگیان، کارگران و دانشگاهیان، مسابقات مختلف ورزشی، فضاسازی محیطی، انتشار و پخش آثار دکتر بهشتی، مراسم بزرگداشت و نشست های روشنگری و و ده‌ها برنامه متنوع دیگر در سراسر استان اشاره کرد.


حجت الاسلام تقی زاده در پایان با اشاره حادثه ششم تیر سال 1360 نیز عنوان کرد: حادثه ششم تیر مسجد ابوذر تهران و سوء قصد به جان مقام معظم رهبری یکی از حوادث تاریخ ساز انقلاب اسلامی بود که به فضل خداوند، از جان مقام عظمای ولایت رفع خطر شد و به همین خاطر باید این حادثه در خاطره ها زنده بماند./935/پ202/ب

ارسال نظرات