۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۷۲۲۸۳
نماینده خبرگان رهبری:

فعالیت های فرهنگی در کمیته امداد تقویت شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در جامعه تأکید کرد و گفت: باید فعالیت های این مجموعه تنها از بعد حمایتی خارج شود.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار با مدیر و معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جویبار، کمیته امداد را یکی از یادگارهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام راحل همواره دغدغه دستگیری از مستمندان و فقرا داشتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که کمیته امداد امام خمینی(ره) به برکت نگاه امام راحل در جهت عزت نفس و کرامت و شخصیت خانواده‌ها از طریق اشتغال و خوداتکایی قدم‌های بسیار مهمی را بر داشته است، خاطرنشان کرد: باید این کارهای بزرگ بیشتر برای جامعه تبیین شود.

وی با بیان این که حمایت از محرومان جامعه در رأس حکومت اسلامی است، ادامه داد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز پیروی از سیره اهل بیت(ع) رسیدگی به امور محرومان جامعه را همواره مورد تأکید قرار داده و می دهند.

امام جمعه قائمشهر بر ضرورت تبیین بیشتر خدمات انجام شده از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) به جامعه تأکید کرد و گفت:خوشبختانه از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سایه حمایت های همه جانبه مسؤولان قدم های مثبتی در جهت رسیدگی به وضع ایتام صورت گرفته است.

وی حمایت از ایتام را سیره امیرالمومنین علی (ع) دانست و با اشاره به این که حضرت علی(ع) در همه زمان ها به فکر مردم فقیر و مستمند بود و حتی در نیمه‌های شب نیز به آنها رسیدگی می کرد، ادامه داد: امروز نیز این سنت حسنه باید از سوی جامعه اسلامی دنبال شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت توجه به این نهاد حمایتی در جامعه تأکید کرد و گفت: این مجموعه باید همان طور که نام مبارک امام خمینی (ره) بر روی آن قرار دارد، رفتار و منش بینانگذار کبیر انقلاب اسلامی را همواره مورد نظر خود داشته باشد.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود بر ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در جامعه تأکید کرد و گفت: باید فعالیت های این مجموعه تنها از بعد حمایتی خارج شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که کسانی که در این نهاد مقدس خدمت می کنند از اجر و پاداش دنیوی و اخروی مناسبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: هر کسی که در مسیر کمیته امداد فعالیت می‌کند باید لباس خدمت بپوشد./950/پ203/غ

ارسال نظرات