۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۷۲۴۳۹

احداث هفتمین تونل رژیم صهیونیستی در زیر مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز اطلاع‌رسانی وادی الحلوه در قدس شریف از آغاز حفر هفتمین تونل در زیر مسجدالاقصی از سوی اشغالگران صهیونیست خبر داد.
تونل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جواد صیام، مدیر مرکز اطلاع‌رسانی وادی الحلوه در قدس شریف اعلام کرد که نیروهای صهیونیستی ساخت هفتمین تونل در زیر مسجدالاقصی را در شهرک سلوان آغاز کرده‌اند و پیش از این نیز 6 تونل در زیر این مسجد حفر کرده‌اند.

 

وی افزود: آنچه امروز در مسجدالاقصی در جریان است، آغاز مرحله جدیدی از یهودی‌سازی این مسجد و تلاش برای استقرار هیکل موهوم سلیمان در این مکان مقدس است.

 

شیخ محمد‌حسین، مفتی قدس شریف نیز با تأکید بر ضرورت دخالت فوری جهان عرب و جامعه بین‌الملل برای نجات قدس قبل از از دست‌رفتن فرصت‌ها، تصریح کرد: اکنون باید عرب‌ها در برابر اقدامات اسرائیل واکنش نشان دهند.

 

در همین راستا، احمد الطیب، شیخ الازهر مصر نیز دیروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تجاوزهای اسرائیل در مسجدالاقصی مخالف اصول و مبانی ادیان آسمانی و متناقض با اصول و تعهدنامه‌های بین‌المللی است.

 

احمد الطیب در ادامه ضمن هشدار به پیامدهای یورش به مسجدالاقصی و صحن‌های این مسجد، احترام به احساسات فلسطینی‌ها و عرب‌ها و بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان جهان را خواستار شد.

 

شیخ الازهر در پایان از نهادها و مؤسسات بین‌المللی نیز دخالت فوری به منظور توقف تجاوزهای مکرر رژیم‌ صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی را خواستار شد./982/ب103/د

ارسال نظرات