۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۷۲۴۸۳
سردار فضلی:

حضور پر شور مردم در انتخابات شکستی دیگر برای دشمن بود

خبرگزاری رسا ـ جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این‌که مردم به فضل الهی حماسه بزرگی را خلق کرده و آنچه که مد نظر رهبری بود محقق شد، گفت: مردم در مقابل چشمان دشمنان و تبلیغات گسترده آنها، حضوری معنا دار و بزرگ داشتند و شکستی دیگر به دشمنان تحمیل کردند.
سردار علي فضلي، جانشين سازمان بسيج مستضعفين کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه زائر سرای جوادالائمه(ع) مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم، با اشاره به انتخابات 24 خرداد، گفت: مردم به فضل الهی حماسه بزرگی را خلق کرده و آنچه که مد نظر رهبری بود محقق شد.
وی با بیان این‌که دشمنان به انتخابات ایران چشم دوخته بودند، ابراز کرد: خلق این حماسه بی بدیل و بی نظیر در مقابل چشمان دشمنان و تبلیغات گسترده آنها، حضوری معنا دار، بزرگ و شکستی عظیم برای دشمن بود.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور همچنین به منتخب ملت تبریک گفت و ابراز امیداواری کرد به فضل الهی و در سایه سار ولایت ولی امر مسلمین جهان، انقلاب و نظام اسلامی به اهداف عالیه خود برسد.
فضلی با بیان این‌که مردم از نظر توجه و حفظ ارزش‌ها نسبت به گذشته سبقت گرفته‌اند، اظهار کرد: مردم امروز به تکلیف خود عمل کرده و حماسه آفریدند و آنچه امروز انتظار می‌رود تلاش و ممارست بیشتر برای ترویج ارزش‌ها است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به این‌که سی و دو سال پیش در چنین ایامی شاهد حضور منافقان و ترورهای کور آنها بودیم، خاطرنشان کرد: در آن زمان نظام اسلامی شرایط بسیار سختی را دنبال می‌کرد و با دو جبهه دشمنان داخلی و رژیم بعث در حال جنگ بودیم.
وی با بیان این‌که شرایط سختی که در آن دوران و بواسطه بنی صدر برای نظام اسلامی به وجود آمده بود هیچ گاه از اذهان دور نمی‌شود، ابراز کرد: مردم با مقاومت و بصیرت خود از امتحان‌های سخت آن دوران سربلند بیرون آمدند.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با تأکید بر این‌که مردم و نظام اسلامی از امتحان‌هایی که هرکدام از آنها یک نظام سیاسی را سرنگون می‌کند، سرافرازانه بیرون آمدند، گفت: مردم بصیر ما در برابر توطئه‌های دشمان ایستادند و از ولایت دفاع کردند و دوران دفاع مقدس، حوادث پس از جنگ و فتنه 88 را با اقتدار پشت سر گذاشتند.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: امروز نیز مردم با بصیرت و آگاهی بیشتر آماده پاسداری از نظام اسلامی و ارزش‌های دینی هستند.
فضلی با بیان این‌که امروز مردم به ارزش‌ها روی آورده‌اند، اظهار کرد: یکی از نمونه‌های روی آوردن مردم به ارزش‌ها استقبال مردم از راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی است، که امروز به فضل الهی با توسعه زیرساخت‌ها و اردوگاه‌ها در غرب، شمال غرب، جنوب و سواحل خلیج فارس اقدامات مناسبی برای توسعه کمی و کیفی تربیت انسان‌ها فراهم شده است.
وی با بیان این‌که توسعه کمی و کیفی راهیان نور از مطالبات رهبر معظم انقلاب بود، گفت: امروز خوشبختانه راهیان نور از کمیت و کیفیت مناسبی برخوردار است و با زدید از مناطق جنگی از حدود چهارصد هزار نفر امروز به بیش از  4 میلیون نفر رسیده است.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بیان داشت: امروز فضای مناسبی در طول سال برای دانش آموزان و جوانان در مناطق جنگی فراهم شده است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه نقش روحانیت در تقویت راهیان نور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در سال گذشته بیش از 20 هزار روحانی در مناطق جنگی به تبلیغ و ترویج دین فعالیت کردند.
فضلی ادامه داد: حضور علما و روحانیت در مناطق جنگی باید بیشتر از گذشته، جدی تر و با برنامه ریزی بهتر انجام شود تا روحانیت نقش خود در انسان سازی را به طور مناسب انجام دهد.
وی با بیان این‌که برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در میان جوانان و بسیجیان نیازمند تقویت زیرساخت‌ها هستیم، گفت:‌ امروز همه استان‌ها باید اردوگاه‌های فعال برای تربیت جوانان داشته باشند./927/پ202/ج
ارسال نظرات