۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۷۲۵۱۱
کوثری:

حماسه 24 خرداد استواری ملت در دفاع از نظام و ولایت را نشان داد

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور مردم در انتخابات را نشانه وحدت و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم با حضور خود به دنیا این پیام را دادند که نه تنها آنها نمی‌توانند به هدف خود برسند، بلکه محکم و مصمم ایستاده‌ایم و از نظام و ارزش ها دفاع می کنیم.
دکتر اسماعيل کوثري، عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس

دکتر اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور مردم در انتخابات را نشانه وحدت و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیام حضور مردم در انتخابات این است که پشت سر رهبری ایستاده‌اند و آگاهانه و با توجه به مشکلات اقتصادی در مقاطع حساس و در صحنه حضور پیدا کردند.

وی در تبیین پیام حضور مردم در عرصه بین‌الملل بیان داشت: استکبار جهانی و صهیونیسم در شدت تحریم فشارهایی آوردند که به هدف ناشاسیت خود مبنی بر به زانو در آوردن مردم برسند، اما مردم با حضور خود به دنیا این پیام را دادند که نه تنها آنها نمی‌توانند به هدف خود برسند، بلکه محکم و مصمم ایستاده‌ایم، به این نظام به‌شدت علاقمند هستیم و از آن حفاظت می‌کنیم.

کوثری ابراز داشت: با توجه به این‌که دشمن پس از انتخابات سال 88  توسط عوامل داخلی و خارجی خود، توطئه‌ها و جنگ روانی همه جانبه‌ای راه انداخت که بتواند بر پیکره نظام ضربه‌ای وارد و وانمود کند که با مطرح کردن تقلب دیگر کسی به پای صندوق‌های رأی نمی‌آید، اما رهبری چقدر دقیق پیش‌بینی کردند و با هدایت و تدابیر عالی ایشان مردم با وجود گرمای شدید مشارکت 7/72 درصدی در انتخابات پیدا کردند که حماسه سیاسی عالی بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات در سال‌های گذشته با دقت برگزار می‌شد و امسال هم با دقت بالایی برگزار شد./956/ت302/ج  

 

ارسال نظرات