۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۷۲۵۴۹

نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال92، در دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال92، روز گذشته به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره ظرفیت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ظرفیت بالای ماه مبارک رمضان اقتضا می کند که دستگاه ها و مسؤولان و مردم مهیا شوند تا بتوانند از این ماه نورانی نهایت بهره را بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان ظرفیت های ماه مبارک رمضان گفت: ارتقاء علمی، فرهنگی، دینی، اخلاقی و تغذیه همه جانبه از ظرفیت های مهم این ماه است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر فراهم آوردن محتوای لازم برای مراکز دینی در این ماه، ابراز داشت: خوشبختانه ارتباط مردم با مساجد و مراکز دینی در این ماه بسیار خوب است، فقط باید خوراک مورد نظر این مراکز توسط متولیان فرهنگی و دینی جامعه آماده شود.

در ادامه نیز حسین گنجی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، به بحث انتخابات 24 خردادماه اشاره کرد و ادامه داد: بار دیگر ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی خوش درخشیدند و در دفاع از اسلام مردانه به میدان آمدند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

گنجی به برنامه های نیمه شعبان و بختیاری اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن مهدی موعود به صورت متمرکز در دو پارک محوری شهرکرد از مهمترین برنامه های این اعیاد فرخنده است.

در ادامه نیز حجت الاسلام رحمت الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح یاوران تبلیغ در استان هم زمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این طرح با همکاری مدیریت حوزه های علمیه استان جهت آموزش روحانیان طرح هجرت و مستقر برای آمادگی هرچه بیشتر ماه رمضان در شهرکرد برگزار می گردد.

گفتنی است در پایان این نشست، اعضای شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری از حضور پرشور و بابصیرت مردم استان چهارمحال و بختیاری در انتخابات 24خردادماه و خلق حماسه ای جاویدان قدردانی بعمل آوردند.

لازم به ذکر است، ارائه تحلیلهای آسیب شناسی انتخابات در استان، ارائه بخشهایی از مواد قانونی، آیین نامه ها و سخنان امام و رهبر معظم انقلاب در قالب بنرها و پیامک و استفاده از ظرفیت مطبوعات و رسانه های محلی در راستای تحقق حماسه اقتصادی از مهمترین مصوبات این نشست بود./9457/پ202/ع

ارسال نظرات