۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۷۲۷۰۵

برگزاری طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاه های آزاد آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد آذربایجان غربی از شرکت 70 نفر از اساتید دانشگاه های آزاد جنوب استان در طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید خبر داد.
طرح ضيافت انديشه

علیرضا جوهری، مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی جنوب استان که شامل شهرهای نقده، میاندوآب، مهاباد، شاهین دژ، بوکان، سردشت و پیرانشهر می شود در حال حاضر در شهرستان مهاباد در حال برگزاری است.

 

وی با بیان این که 70 نفر از اساتید دانشگاه های آزاد شهرهای جنوبی استان در این طرح شرکت دارند، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این طرح پنج روزه با مباحثی چون اندیشه سیاسی، عفاف و حجاب، معنویت های بدون دین و اسلام ستیزی در رسانه های غربی آشنا می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: همزمان با مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی جنوب شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره را دریافت می کنند.

 

جوهری همچنین یادآور شد: حجت الاسلام حسینی موضوع اندیشه سیاسی، حجت الاسلام سید احمد غفاری قره باغی مباحث معنویت های بدون دین، حجت الاسلام منصور امامی بحث اسلام ستیزی در رسانه های غربی و حجت الاسلام ابراهیم پور رئیس مرکز حجاب ریحانه النبی کشور موضوع حجاب و عفاف را در طرح ضیافت اندیشه اساتید تبیین و تشریح می کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که امسال این طرح در سه مقطع زمانی ویژه شهرهای شمال استان به مرکزیت شهرستان خوی، جنوب استان به مرکزیت شهرستان مهاباد و در مرکز استان برگزار می شود، گفت: ثبت نام طرح ضیافت اندیشه اساتید شمال استان به مرکزیت شهرستان خوی در حال انجام است و از اول تیرماه سالجاری برگزار می شود.

 

مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد آذربایجان غربی، در پایان خاطرنشان کرد: طرح صیافت اندیشه اساتید مرکز استان در شهرستان ارومیه بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات