۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۷۲۷۰۶

ثبت‌نام 1300 نفر از کارکنان هنگ مرزی آذربایجان غربی در طرح ملی حفظ قرآن

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جهت تربیت 10 میلیون حافظ و قاری قرآن، یک هزار و 300 نفر از کارکنان هنگ مرزبانی استان در این طرح شرکت کردند.
ثبت‌نام 1300 نفر از کارکنان هنگ مرزی آذربایجان غربی در طرح ملی حفظ قرآن

حجت الاسلام جعفری، رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: طرح سراسری تربیت 10 میلیون حافظ و قاری قرآن کریم از رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی در حال حاضر با شرکت 1300 نفر از کارکنان و خانواده های هنگ مرزبانی استان در حال برگزاری است.

 

وی با بیان این که کلاس های آموزشی این طرح از 20 خرداد ماه سالجاری آغاز شده است، مدت برگزاری این طرح سراسری را یک ماه اعلام کرد.

 

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: طرح ملی تربیت 10 میلیون حافظ و قاری هم اینک در هنگ های مرزبانی هفتگانه به طور همزمان در سراسر استان در حال برگزاری است.

 

این مسؤول یادآور شد: شرکت کنندگان در این طرح پس از کسب مهارت های آموزشی در آزمون پایان دوره شرکت کرده و در صورت موفقیت در آزمون مدرک تخصصی دوره را دریافت می کنند.

 

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به تاثیر حضور عملی مفاهیم و مضامین کلام وحی در بستر زندگی فردی و اجتماعی انسان، بر ضرورت فراهم شدن بسترهای انس بیشتر خانواده ها با کلام وحی تاکید کرد و افزود: اجرای کیفی طرح تربیت حافظ می تواند گامی موثر برای رسیدن به چشم اندازهای اجرایی در حوزه فعالیت های قرآنی باشد./936/د101/ب 

ارسال نظرات