۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۷۲۸۶۳
امام جمعه موقت دامغان:

مسؤولان با درایت و تدبیر قدردان حماسه سیاسی ملت ایران باشند

خبر گزاری رسا ـ امام جمعه موقت دامغان در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر، حماسه حضور ملت ایران در انتخابات را بهترین عرض ارادت به امام زمان (عج) و نشانه ولایت مداری آنان عنوان کرد.
حجت الاسلام فواديان امام جمعه موقت دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام احمد فوادیان، امام جمعه موقت دامغان، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر تصریح کرد: حماسه حضور ملت ایران در انتخابات بهترین عرض ارادت به امام زمان(عج) و نشانه ولایت مداری آنان بود.

وی با قدردانی از ملت ایران به سبب خلق حماسه سیاسی گفت: به مردم، کاندیداها، شورای نگهبان، نیروی انتظامی، هیات های اجرایی و نظارت و همه کسانی که در راه تحقق این حماسه گام برداشتند اطمینان می دهم که حضور و خدماتشان مدنظر حضرت ولی عصر (عج) قرار گرفته است.

حجت الاسلام فوادیان افزود: مسؤولان و منتخبان ملت بدانند مردم ما ثابت کردند که تابع اوامر لازم الاطاعه ولایت هستند آمدند و با سیل حضور خود توطئه دشمنان را نابود کردند حال نوبت به شما است تا با درایت و تدبیر تحت حمایت مردم و رهبری انقلاب وظایف خطیر خود را انجام دهید و حماسه  اقتصادی را محقق کنند.

 خطیب جمعه دامغان با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، نسل جوان و سرشار از انرژی و استعداد ایران اسلامی را نقطه هدف ایادی شیطان دانست و تأکید کرد: تأمین منافع مادی و دنیویشان حتی به قیمت پرپر شدن جوانان ما مقصود اولیه دولت های استعمارگر و عوامل آنها است.

حجت الاسلام فوادیان تصریح کرد: اما هدف بزرگ‌تر حامیان تولید و توزیع مواد مخدر در کشور ما و دیگر نقاط دنیا آن است که جامعه را از استعدادها و نیروهای سالم و خلاق خالی کنند و به سوی تباهی و نابودی بکشانند.

وی با اشاره به اول تیرماه سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در اهمیت تبلیغ همان بس که خداوند تبلیغ را از مسوولیت های خطیر پیامبران خود نامید. تبلیغ تأثیر شگرفی بر رشد و تعالی جامعه دینی و اسلامی  دارد و امروز ضرورت نگاه و توجه عمیق تر به این موضوع  با توجه به فعالیت گسترده دشمنان اسلام بیش از پیش احساس می شود./938/پ202/س

ارسال نظرات