۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۷۲۸۷۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رفع اتهام تقلب از نظام مهم‌ترین دستاورد انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به این که یکی از مهم‌ترین آثار و دستاورهای این انتخابات رفع اتهام تقلب از نظام بود، گفت: در حالی که عده‌ای نظام را به تقلب در انتخابات سال 88 متهم می‎کردند؛ اما نتایج این انتخابات اوج امانت‌داری و سلامت انتخابات در کشور را به اثبات رساند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، ماه شعبان را فرصت مناسبی برای تمرین تقوا و پرهیزکاری دانست و اظهار داشت: در روایات دینی به ذکر صلوات در این ماه بسیار سفارش شده است چرا که صلوات سبب زدودن گرایش‌های دنیوی در انسان می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با گرامی داشت 31 خرداد سالروز شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، افزود: شهید چمران یکی از نیروهای مهم و تأثیرگذار انقلاب اسلامی بود و سالروز شهادتش با عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده تا الگوی والایی برای اساتید کشور باشد.

امام جمعه شهرکرد با تبریک آغار هفته قوه قضائیه، تصریح کرد: شایسته است تا به همین مناسبت از خدمات و برنامه‌های قوه قضائیه کشور قدردانی شود.

خطیب نماز جمعه شهرکرد عملکرد دستگاه قضایی در چهارمحال و بختیاری را مطلوب و مثبت دانست و اظهار داشت: امروزه مواد مخدر به یک معضل مهم برای بشریت تبدیل شده و تمام کشورهای دنیا به آن مبتلا هستند و یک تهدید برای جامعه جهانی است.

نماینده ولی فقیه در جهارمحال و بختیاری گفت: مبارزه با مواد مخدر تنها وظیفه دولت نیست و یک اراده قوی را می طلبد و باید از درون خانواده ها شروع شود تا با حساسیت عمومی و حساسیت دستگاه های انتظامی و قضایی با این معضل برخورد همگانی شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به روز جوان بر ضرورت ارتقای بصیرت این قشر مهم جامعه تأکید کرد و گفت: جوانان باید بکوشند تا بصیرت و خداباوری را در خود تقویت کنند.

وی با گرامیداشت روز نیمه شعبان، اظهار کرد: این روز با عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(ع) هم نامگذاری شده است چراکه این افراد بیشترین نقش را در صیانت از ارزش‌های نظام و انقلاب برعهده دارند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(ع) مهمترین فتنه‌ها و تهدیدها را با اشرافیت کامل خود بر امور خنثی کرده‌ و جلوی بسیاری از ناامنی‌ها را گرفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری یکی از اهداف شکل‌گیری نظام جمهوری را خدمت به آرمان‌های مهدویت برشمرد و گفت: مردم ما توفیق این را دارند که صاحب این انقلاب هستند و از همان ابتدای پیروزی تاکنون مورد تأیید و عنایت الهی قرار گرفته‌اند.

امام جمعه شهرکرد، تمام انتخابات شکل گرفته در کشور را عنایت الهی دانست و گفت: حتی ریاست جمهوری بنیصدر هم نوعی عنایت الهی بود و ما نباید از حکمت آن غافل باشیم.

وی با اشاره به شکل‌گیری حماسه سیاسی 92، تصریح کرد: یکی از مهم ترین آثار و دستاورهای این انتخابات رفع اتهام تقلب از نظام بود.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: در حالی که برخی نظام را به تقلب در انتخابات سال 88 متهم میکردند اما نتایج این انتخابات اوج امانت‌داری و سلامت انتخابات در کشور را به اثبات رساند.

نماینده ولی فقیه در جهارمحال و بختیاری تصریح کرد: درهیچ زمان در انتخابات ایران تقلب وجود نداشت و عدالت، امانتداری، اخلاق و سلامت در انتخابات های ایران همیشه مشهود بوده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: عنایت خداوند متعال منجر به انتخاب یازدهمین دولت جمهوری اسلامی توسط مردم شد و خواسته مردم از دولت حاکم شدن طرز تفکر اصولگرایی و اصلاح طلبی ناب در سایه اسلام طلبی و ولایت فقیه است./9457/پ201/س

ارسال نظرات