۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۷۲۹۲۰
ویژه اساتید؛

طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پورذهبی گفت: طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید هیأت علمی دانشگاه های سیستان و بلوچستان به مدت ده روز در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
 مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه سيستان و بلوچستان

حجت الاسلام پورذهبی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید هیأت علمی دانشگاههای سیستان و بلوچستان، ولایت ایرانشهر، علوم پزشکی زاهدان، آزاد اسلامی واحد زاهدان و مجتمع آموزش عالی سراوان برگزار می شود.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: این طرح به مدت ده روز از تاریخ 19 لغایت 28 تیرماه سال جاری در محل دانشگاه سیستان و بلوچستان با برگزاری کلاسهای مختلف آغاز به کار می کند.

 

حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به عناوین کلاس های این طرح گفت: قالب برگزاری کلاس های طرح ضیافت اندیشه در دو بخش کلاسهای اصلی ویژه اساتید شامل اندیشه سیاسی اسلام و تاریخ تمدن اسلامی و کلاس‌های فوق برنامه است.

 

وی افزود: کلاس های فوق برنامه نیز شامل برگزاری نشست های هم اندیشی با موضوع سبک زندگی اسلامی و آسیب‌های خانواده، مسابقه قرآن ویژه اساتید و خانواده ها از کتاب دقایقی با قرآن و برنامه های فرهنگی و ورزشی دیگر است.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این دوره ده روزه از اساتید برجسته ای همچون حجت الاسلام سید رضا میر معینی، دکتر محسن بیات و مهدی حق وردی استفاده می شود.

 

وی افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی، سخنرانی ها علمی با موضوع معرف شناسی دینی و نقد فیلم با موضوعات استراتژی رسانه یهود در گذشته و حال و آخرالزمان در سینمای هالیوود از جمله کلاس های فوق برنامه دیگری است که در طول مدت این طرح اجرا می شود.

 

حجت الاسلام پورذهبی در پایان بیان داشت: تا کنون تعداد 88 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود تا پایان مهلت به تعداد 120 نفر شرکت کننده افزایش پیدا کند./940/ت302/ب

ارسال نظرات