۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۷۲۹۵۶
عضو هیأت نمایندگی منتخب مردم:

روحانی به دنبال همگرایی احزاب و گروه‌ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان تاکید کرد: یکی از اهداف منتخب مردم این است که اصولگرایان، اصلاح طلبان و احزاب دیگر را متحد کرده و دست همه را در دست رهبری قرار دهد.
حجت‌الاسلام سيد محمود علوي، نماينده مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار اعضای هیأت نمایندگی رییس جمهور منتخب با حضرت آیت الله نوری همدانی، گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی خیلی علاقه داشتند که از نزدیک با مراجع تقلید دیدار کنند اما به خاط مشغله کاری فعلا از این امر محروم هستند.
وی ادامه داد: منتخب مردم هیأتی را به نمایندگی از خود به شهر مقدس قم و دیدار با مراجع تقلید اعزام کرده‌اند تا از رهنمودهای مراجع تقلید در جهت پیشبرد امور استفاده کند.
عضو هیأت نمایندگی منتخب مردم، با بیان این‌که منازعات جناحی و سیاسی سال گذشته به وحدت و منافع ملی آسیب رساند، ابراز کرد: یکی از اهداف منتخب مردم این است که اصولگرایان، اصلاح طلبان و احزاب دیگر را متحد کرده و دست همه را در دست رهبری قرار دهد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به انتخاب مردم در 24 خرداد، گفت: ‌مردم با انتخاب خود بار دیگر به روحانیت اقبال کردند و امیدواریم علما و مراجع تقلید منتخب مردم را برای رسیدن به اهداف نظام همیاری کنند.
وی ادامه داد: موفقیت منتخب مردم، موفقیت وی نبوده بلکه موفیت برای روحانیت، مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب است.
عضو هیأت نمایندگی منتخب مردم در پایان گفت: دعای خیر مراجع تقلید برای موفقیت‌ منتخب مردم در انجام امور بسیار مؤثر است./927/پ202/ج
 
ارسال نظرات