۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۷۲۹۹۱

آمادگی بیش از 160 پایگاه بسیج اهواز برای برگزاری طرح اوقات فراغت جوانان

خبرگزاری رسا ـ فرمانده بسیج ناحیه امام علی(ع) اهواز از فعالیت 164 پایگاه تابستانه در شرق اهواز ویژه اوقات فراغت جوانان خوزستانی ز سوی این ناحیه خبر داد.
اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، فتح الله پورحسن، از آمادگی فعالیت 164 پایگاه تابستانه در شرق اهواز در قالب طرح نشاط و تعالی ویژه اوقات فراغت جوانان خوزستانی از سوی این ناحیه خبر داد.

پورحسن به اهداف برگزاری طرح نشاط و تعالی اشاره کرد و اظهار داشت: هدف این طرح پربار کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، آشنایی نسل جوان و نوجوان با مباحث بصیرتی و سیاسی، آشنایی با  عقاید و اخلاق اسلامی و احکام و مسایل شرعی دین مبین اسلام و تقویت شور و نشاط جوانی از طریق برنامه های تفریحی از جمله برگزاری اردوهای درون شهری  و برون شهری و حتی برون استانی است.

فرمانده بسیج ناحیه امام علی(ع) گفت: کلیه پایگاه های بسیج شرق اهواز شهری، روستایی، مناطق محروم و غیر محروم و خواهران و برادران و کسانی که در این پایگاه ها فعالیت دارند در ایام تابستان در طرح نشاط و تعالی فعالیت خواهند کرد.

پورحسن به برنامه های گوناگون فرهنگی، علمی، ورزشی، عقاید و قرآنی اشاره و خاطرنشان کرد: در عرصه علمی مرکز پژوهشی ما در منطقه زیتون کارمندی فعال است و انواع برنامه های نرم افزاری و رایانه ای را آموزش می دهد.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان می توانند در طول تابستان از انواع فضاهای ورزشی، استخر، میادین فوتبال و سالن های سرپوشیده استفاده کنند؛ چراکه ایام تابستان فرصت بسیار خوب و مغتنمی برای جذب و تأمین نیروی مورد نیاز کل سال است.

فرمانده بسیج ناحیه امام علی(ع) تصریح کرد: پایگاه ها و ستادهای اجرایی طرح نشاط و تعالی در طول تابستان اقدام به جذب نیروهای دانش آموز ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و حتی دانشجو خواهند کرد و از این طریق نخبگان شناسایی می شوند و از سوی مرکز پژوهشی برای پیشبرد اهداف خود بر روی آنها سرمایه گذاری خواهد شد.

پور حسن در بخش پایانی سخنانش به نقش شجره طیبه صالحین در برنامه های تابستان اشاره و خاطرنشان کرد: شجره طیبه صالحین شناسایی افراد، آموزش، هدایت و کنترل نیروها را در قالب حلقه های صالحین برعهده دارد که امیدواریم در آینده نسل جوان پوینده و پرنشاط در اختیار بسیج قرار گیرد./9461/د101/غ

ارسال نظرات