۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۷۳۰۲۳

دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز طلبه می پذیرد

خبرگزاری رسا ـ درالعلم آیت الله بهبهانی جهت تکمیل ظرفیت در پایه های شش و هفت اقدام به جذب می طلبه می کند.
طلبه

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، درالعلم آیت الله بهبهانی جهت تکمیل ظرفیت در پایه های شش و هفت اقدام به جذب می طلبه می کند.

بنا بر این گزارش، از متقاضیان مایل به نام نویسی در این مدرسه دعوت شده است که از تاریخ 31/4/92 به معاونت آموزش این مدرسه مراجعه کنند.

دارا بودن معدل بالای شانزده، تعهد اخلاقی از مدرسه قبلی و قبولی در مصاحبه علمی از مهم ترین شرایط تحصیل در دارالعلم آیت الله بهبهانی است.

حضور در تمامی کلاس های سال گذشته، عدم انتقالی اجباری از مدرسه قبلی، تعهد حضوردر تمامی درس های سال تحصیلی 93-92، تعهد اخلاقی و انظباطی به مدرسه دارالعلم از دیگر شرایط این مدرسه است.

در این اطلاعیه آمده است، مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی متعهد به تأمین خوابگاه و پرداخت شهریه می باشد و افزون بر آن ثبت نام طلاب سفیران هدایت بلامانع است.

گفتنی است، مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی از حوزه های علمیه قدیمی کشور است که در سال 46 بنا نهاده شد.

مدرسه علمیه آیت الله بهبهانی واقع در بلوار آیت الله بهبهانی دارای دوطبقه است که مدرس، سالن اجتماعات، حجره و فضای سبز این حوزه را تشکیل می دهند.

بهره گیری از کادر مدیریت قوی، اساتید و فضای آموزشی مجرب مدرسه علمیه آیت الله بهبهانی را به یکی از مدارس علمیه مطرح استان تبدیل کرده است./9464/د101/غ

ارسال نظرات