۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۷۳۰۵۱
حجت الاسلام سقای بی ریا:

استفاده از نیروهای مؤمن و متعهد کلید نجات کشور است

خبرگزاری رسا‌ ـ رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان این که توقع ما از رییس جمهور منتخب تنها عمل به مرّ اسلام و پیگیری محکمات انقلاب است، ‌گفت: در این راستا کادرسازی نیروهای مؤمن و متعهد به اسلام کلید نجات کشور است که موجب رشد و بالندگی انقلاب می شود.
حجت الاسلام ناصر سقاي بي ريا

حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا، رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه سراسر کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، پرداختن به محکمات انقلاب و ارجاع متشابهات به آن را مهم ترین مطالبه حوزویان از رییس جمهور منتخب دانست و اظهار داشت: در قرآن آیات محکمات و متشابهات داریم، خداوند می فرماید ضمن این که باید به همه مسائل قرآن ایمان داشته باشید باید متشابهات را به محکمات ارجاع دهید.

 

وی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی نیز دارای محکمات است،‌گفت: اصل اسلام، انقلاب، کار کردن برای خدا و دین، ‌ارزش های دینی، اعتقادات اسلامی، تقید مردم به واجبات الهی و اهدافی که امام(ره) داشتند و رهبر معظم انقلاب به خوبی در آن مسیر برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کردند، اینها همه از محکمات انقلاب است.

 

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه سراسر کشور ادامه داد: توقع ما از رییس جمهور منتخب چیزی جز این نیست که به مرّ اسلام عمل و محکمات الهی را پیگیری کند.

 

عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت مباحث فرهنگی،‌گفت: تعریف حقیقی از فرهنگ همان ارزش های الهی، اعتقاد به خدا، رعایت اسلام در جامعه و ترویج ارزش های الهی در جامعه است، بخش عمده فرهنگ ما را این مسائل تشکیل می دهد.

 

حجت الاسلام سقای بی ریا افزود: اگر در انتخاب مدیران و مسؤولان به دینداری آنها توجه شود و مسأله تقوا و تقید به حلال و حرام را در پرورنده آنها در نظر بگیریم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

 

وی با بیان این که کادرسازی نیروهای مؤمن و متعهد به اسلام کلید نجات کشور و موجب رشد و بالندگی انقلاب است، گفت: اینها مطالباتی است که امام(ره)‌و رهبر معظم انقلاب به روشنی بیان فرمودند و ما باید کشور در این راستا به حرکت درآوریم./928/ت302/ج

ارسال نظرات